Translate

piątek, 11 października 2019

Kwiatowo

Witajcie.
Dziś, na przekór pogodzie, obsypię Was kwiatami :)
Zrobiłam je z foamiranu za pomocą wykrojnika Sizzix 662636. Dodałam też listki wycięte wykrojnikami Sizzix 662571, 661597, 663353, wykrojnikami Marianne D, naturalne gałązki pomalowane na biało, czerwone różyczki, jagody i mnóstwo brokatu. Zrobiłam je specjalnie do nowej, świątecznej kolekcji tekturek Scrapka, czerwone występują na zdjęciach produktów w sklepie :)













Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

cudne:)))

Emilia-tworzy pisze...

Piękne

a.le kartka pisze...

Przepiękne!

Ева pisze...

Podbijałem czerwone poinsecje - nawet czułem się jak dusza zamarza na Boże Narodzenie) Bardzo piękna i świąteczna!

Selennea pisze...

Te kwiatki są cudowne!

aga-craft pisze...

Piękne robisz te kwiatuszki :)

Monika pisze...

Cudowne kwiaty ♥

wiola_c pisze...

Jak zawsze prześliczne kwiaty. Chyba przywołałaś nimi słońce, bo dziś piękna pogoda z oknem. :)