Translate

poniedziałek, 23 września 2019

Urodzinowo

Witajcie.
Jak pewnie wiecie, najbardziej lubię robić kartki ukwiecone, a w dodatku często kompozycje kwiatowe wymykają mi się spod kontroli i rozrastają niespodziewanie ;) Jednak czasem przychodzi mi zmierzyć się z wyzwaniem kartki bez kwiatów. Taka jest dzisiejsza kartka - na siódme urodziny Jasia, fana Ninjago.


Ninjago stawili się w komplecie,  musiałam się tylko o nich trochę douczyć ;) Pod strojem zielonego Lloyda ukrył się sam solenizant...


...który ujawnia się po pociągnięciu za kółko ze strzałką ;)


Całość wyszła kolorowa, przestrzenna i radosna, i muszę Wam się przyznać, że nawet mi tu kwiatów nie brakuje ;)


Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Ania pisze...

Kartka prześliczna, pozdrawiam :-)

Chimera pisze...

Rewelacja, jest po prostu świetna!

aga-craft pisze...

Super, pomysłowa i ciekawa :)

piaseiza pisze...

Rewelacja!

Tajanna pisze...

Świetnie wyszła ta kartka!

Mój świat kolorów pisze...

Śliczna i bardzo pomysłowa😊

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna!!

mosia pisze...

Rewelacyjna!