Translate

środa, 14 sierpnia 2019

Lemoncraft i Agateria


Witajcie.
W ramach współpracy Lemoncraft z Agaterią miałam przyjemność ozdobić dwie bazy HDF, do ozdoby oczywiście użyłam papierów z kolekcji House of Roses Extra.

Pierwsza baza to świetna, prostokątna zawieszka, z której zrobiłam pamiątkę tegorocznych wakacji.


Okleiłam ją papierem House Of Roses Extra 04 - z jednej strony papieru wycięłam tagi, a z drugiej prostokąty w koronkę. Brzegi wszystkich papierów postarzyłam. Dodałam serwetki z wykrojników, trochę kwiatów i listków wyciętych wykrojnikiem Wianek 1. W kompozycjach użyłam również małych serwetek. Na koniec brzegi bazy i papierów pomazałam gesso, dokleiłam kilka perełek i muszelek oraz obsypałam kulkami 3D.






Druga praca to okrągły layout ze zdjęciami z poprzednich wakacji, który zrobiłam na obręczy bazy ramki. Główną część bazy zostawiłam sobie na później, użyłam tylko obręczy, którą owinęłam sznurkiem. Sznurek utworzył rusztowanie dla layoutu. Na obręczy zrobiłam wzory maską i pastą strukturalną, potem pomalowałam ją nierówno białym gesso. Wewnątrz obręczy pionowo i poziomo nakleiłam paski postarzonych papierów: House Of Roses Extra 04, House Of Roses Extra 08 i Grow Old With Me 03. Na nich ułożyłam zdjęcia i zbudowałam bogatą kompozycję kwiatową. Dodałam też narożniki z Zestawu ornamentów 2.






Użyte produkty:
Baza prostokąt HDF
Wianek 1 wykrojnik
Ramka serwetka 4 

Baza ramka koło z obręczą HDF
Zestaw ornamentów 2
Pasta modelująca 
Maska / szablon damask 2


House Of Roses Extra 04
House Of Roses Extra 08
Grow Old With Me 03

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Lisa pisze...

They're so stunning!! I love the creative designs of each one and how you showcased the beautiful photographs!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

OriBella pisze...

Piękne obie prace, wspomnieniowo-wakacyjne i super wykonane:)

Anna Zaprzelska pisze...

Moniu, uwielbiam Twoje ukwiecone i romantyczne prace. Dla mnie jesteś mistrzynią klasyki :*

Ellen pisze...

Wow...this is very beautiful...love it!

wiola_c pisze...

Przepięknie ozdobiłaś te bazy. Śliczne, jak zawsze u Ciebie, kwiatowe kompozycje. Pomysł na bazę LO rewelacyjny. :)
Pamiątki z wakacji w takim wykonaniu na pewno będą przykuwać wzrok. :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczności zrobiłaś!!!