Translate

piątek, 2 sierpnia 2019

Kurs na zawieszkę

Witajcie.
Ostatnio pokazałam Wam zawieszkę na butelkę zrobioną z produktów Lemoncraft. Dziś zapraszam na kurs, jak ją wykonać.
 
Bazę zawieszki stanowią cztery tagi, które wycięłam z arkuszy House of roses extra 04. Ich brzegi postarzyłam, dziurkaczem wycięłam dziurki. Z arkusza House of roses extra 06 wycięłam dwa zegary oraz dwie gałązki róż.


Postarzone tagi skleiłam, podklejając poszczególne warstwy kosteczkami 3D. Jeden, dłuższy tag umieściłam na środku kompozycji, będzie służył do zawieszenia ozdoby.


Przez dziurkę środkowego taga przewlokłam sznurek o długości ok. 90cm, do zawieszenia na butelce. Moja baza była gotowa do ozdabiania.
Ozdabianie rozpoczęłam od przyklejenia serwetek z wykrojników, podklejając je kosteczkami 3D.



Na serwetkach ułożyłam sizal, potem górną gałązkę róż, dwa zegary i dolną gałązkę. Na tym etapie przykleiłam też napis, jeden z najnowszych Freebies. Poszczególne warstwy podklejałam kosteczkami 3D. Potem przykleiłam duże róże. Zawsze zaczynam budowę kompozycji kwiatowych od największych elementów, do których dodaję kolejne, mniejsze.
 

Z arkusza House of roses extra 08 wycięłam wykrojnikiem listki, uzupełniłam nimi kompozycję. Na koniec dodałam małe różyczki i koraliki.
 

Tył mojej dekoracji nie wygląda zbyt efektownie, więc postanowiłam go odrobinę upiększyć, a przy okazji zrobić miejsce na życzenia.W tym celu wycięłam połączone kółka z dwóch warstw papieru i przykleiłam je na odwrocie ozdoby.


I jeszcze przypomnę, jak wygląda gotowa praca:



Mam nadzieję, że kurs jest zrozumiały.
Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

6 komentarzy:

Lisa pisze...

Absolutely stunning!! Your tutorial is fabulous, too!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Bożena S pisze...

Świetny kursik:)

Wanda pisze...

fantastyczny kursik :)

Chimera pisze...

Świetna jest, pięknie ozdobiona :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna zawieszka!!! Fajny kursik!!!😍

handmade.martam pisze...

Piękna zawieszka a kurs przydatny dziękuję