Translate

środa, 5 czerwca 2019

Ramka na Dzień matki

Witajcie.
Dziś pokażę Wam LO w ramce, które przygotowałam z okazji Dnia matki dla mojej teściowej.



Tło LO to `Fresh Summer 01` Lemoncraft. Na zielonych deseczkach ułożyłam kawałki zielonego papieru z zestawu `Leaves 03`, z tego zestawu wycięłam też listki. Kompozycję kwiatową tworzą kwiaty z Wild Orchid Crafts, ale dodałam również piękne róże z listkami wycięte z papieru `House Of Roses 04` i tekturowe zawijaski ze Scrapka.





Moje LO włożyłam do przestrzennej ramki z Ikei.


Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Fantastyczna kartka, cudowne kwiatki:)

Lisa pisze...

Wow, this is so stunning!! What a gorgeous way to frame the picture!! The flowers look amazing!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

adablog14 pisze...

BELLISSIMA...Ada

aga-craft pisze...

Prześliczna, taką pamiątkę trzyma sie latami :) ślicznie razem wyglądacie :)

Aga Zaga tworzy pisze...

Pięknie udekorowane zdjęcie.