Translate

niedziela, 3 marca 2019

Vintage Spring

Witajcie.
Dziś zapraszam Was na nowe wyzwanie Lemoncraft Vintage Spring, z pięknym, inspirującym moodboardem.


Moja interpretacja to kartka wielkanocna w ciut nietypowych kolorach - ciepłych beżach i różu.


Bazę okleiłam papierem `Sense and sensibility 05`, dodałam drugą warstwę z `Sense and sensibility 08`. Potem nakleiłam ramkę "Nostalgia" Anemone i zbudowałam kompozycję z kwiatów, tekturek i listków. Na koniec dodałam jeszcze kilka motylków z`Vintage Time 038`i szklistych kropelek.



Kwiaty zrobiłam z foamiranu, wycięłam je za pomocą wykrojnika Sizzix Bigz Die Poppy 663353.


Użyte materiały:
`Sense and sensibility 05`
`Sense and sensibility 08`
`Vintage Time 038`
Szkliste kropelki Fabrika Decoru M540
Ramka kwadratowa "Nostalgia" Anemone

Zaprażam do udziału w wyzwaniu  :)
Dziękuję za odwiedziny i za każde miłe słowo :* Pozdrawiam! 

5 komentarzy:

Chimera pisze...

Przepiękna! Ma w sobie coś romantycznego :)

Alicja pisze...

Śliczna kolorystyka i piękna kartka. Pozdrawiam :-).

ewinka Nowa pisze...

Przepiękna, delikatna kartka :-)

Lisa pisze...

It's so gorgeous!! The flowers look amazing!! Beautiful card!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Moodboard bardzo mi sie podoba - wspaniale nawiązuje do najnowszych papierów. :-)
Piękna kartka!