Translate

środa, 20 lutego 2019

Wielkanocnie

Witajcie.
Święta zbliżają się niepostrzeżenie, więc dziś mam dla Was trzy kartki wielkanocne, ozdobione papierami Lemoncraft. Lemonkowe papiery mają zwykle bardzo uniwersalne wzory, dlatego kolekcji dziecięcych można również używać w innych niż dziecięce pracach. Spójrzcie na pierwszą kartkę - do jej oklejenia użyłam papieru `Lullaby 06`


Kompozycję kwiatową z żółtych kwiatów z foamiranu uzupełniłam listkami wyciętymi z papierów z zestawu `Leaves 02` i białymi jagodami na gałązkach. Na koniec dodałam jeszcze kilka bladoniebieskich motylków wyciętych z `Vintage Time 027`




Druga kartka również jest pełna kwiatów i pełna listków. Tym razem użyłam wiosennej, beżowej strony papieru `Lullaby 06`, którą podkleiłam jednym z zielonych arkuszy zestawu `Leaves 02`. Listki, listki z wykrojnika i wianek wycięłam z zestawu `Leaves 02`. Dodałam też białe jagody, przypominają bazie lub śnieguliczki ;) 



I ostatnia, bladoniebieska kartka.  Do jej ozdoby ponownie użyłam dziecięcych papierów z kolekcji Lullaby. Bladoniebieski papier to `Lullaby 06`, uzupełniłam go  fragmentami arkusza `Lullaby 08`. Wykrojnikiem Sizzix Thinlits Antique Doily 661720 wycięłam białą serwetkę, na niej zbudowałam kompozycję kwiatową, z listkami z `Leaves 02`, motylkami z `Vintage Time 019` i białymi jagodami.



Tekturki pochodzą z Agaterii: zajączki, baranek, serwetka, pisanki.  Użyłam również wykrojników Sizzix: Sizzix Pretty Wreath 662575 i Sizzix Garden Greens 661206.


Użyte produkty:
`Leaves 02`
`Lullaby 06`
Jagody na gałązce białe - pęczek
`Vintage Time 027`
`Vintage Time 019`
`Lullaby 08`
Wykrojnik Sizzix Thinlits Antique Doily 661720
Foamiran pianka artystyczna 0,6mm niebieski
Foamiran pianka artystyczna 0,6mm żółta
Foamiran pianka artystyczna 0,6mm cytryna

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Gosikowy Zakątek pisze...

Fantastyczne kartki!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne , wiosenne karteczki :)

Sylwia Bee pisze...

Piękne prace. podobają mi się twoje kwiatki. :)

Craftfanka pisze...

Przecudowne te karteczki:)

piaseiza pisze...

Przepiękne! Szczególnie podobają mi się te z żółtymi kwiatami :)

Lisa pisze...

They're all so stunning!! I love the gorgeous flowers and the colors!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Piękne są, naprawdę świetnie skomponowane :)

Anmiodzik pisze...

biją po oczach soczystością kolorów - w pozytywnym znaczeniu!