Translate

wtorek, 19 lutego 2019

Kalosze

Witajcie.
Wśród tegorocznych nowości z Chapter 1 Sizzixa był jeden zestaw, dość niepozorny, który zainspirował mnie do zrobienia nietypowej kartki wielkanocnej.


Mam na myśli zestaw Sizzix Thinlits Die Set 17PK - Rain Boot Planter 663322. Oprócz kalosza można w nim znaleźć mnóstwo kwiatuszków i ślicznych listków, których użyłam do stworzenia wiosennej kompozycji.




Pod kaloszami przykleiłam tagi wycięte Sizzix Framelits Die Set8PK - Tag Collection 658784 oraz  kawałki siatki wycięte Sizzix Thinlits Die Set 5PK - Geometric Mask 663361. Bardzo prosta kartka, ale chyba wyszła dość fajnie ;)




Użyte produkty:

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Niekonwencjonalnie ale na wesoło :)

Craftfanka pisze...

Świetne te kaloszki:)

ewinka Nowa pisze...

Fantastyczne gumowce! Przydałyby mi się na kartki dla ogrodników ;-)
Piękna kompozycja świąteczno-wiosenna :-)

Chimera pisze...

O wooow, jest piękna, naprawdę wyjątkowa :)

piaseiza pisze...

Super pomysł, kartka prześliczna!

Ульяна и Полина pisze...

Супер!

Lisa pisze...

It's so gorgeous!! I love the rain boots and the design!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!