Translate

poniedziałek, 14 stycznia 2019

Podziękowanie

Witajcie.
Na dzisiaj przygotowałam kartkę - podziękowanie dla wykładowcy, z cudnymi tekturkami Anemone.



W centrum kartki przykleiłam śliczną, delikatną rameczkę Fabiola. Dodałam kałamarz i uroczą sówkę. Wszystkie tekturki zaembossowałam  białym pudrem Agaterii.


Listki wycięłam wykrojnikiem Sizzix Garden Greens 661206.



Użyte produkty:
Ramka Fabiola Anemone
Kałamarz grawerowany Anemone
Sówki Anemone
Róże 10mm białe WOC
Pudełko na kartkę białe DL

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Prześliczne podziękowanie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNY, elegancki komplet!!!

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the design and the adorable owl!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajne !