Translate

poniedziałek, 26 listopada 2018

Świąteczna ramka

Witajcie.
Czasami zwykła kartka świąteczna to za mało, dlatego ozdobiłam dwustronną ramkę.


Pierwsza strona ramki jest bardzo ozdobna. Na białym papierze wizytówkowym zrobiłam wzór za pomocą maski Ramka gwiazdki. Dodałam zaembossowane białym pudrem tekturki: latarenkęserwetkę, pocięte na pół narożniki i jemiołę. Kompozycję kwiatową uzupełniłam też listkami wyciętymi wykrojnikiem Wianek 1


Kwiaty zrobiłam z foamiranu, wycięłam je wykrojnikiem Sizzix Floral Frames 662636.


Z drugiej strony ramki zrobiłam za pomocą maski Ramka gwiazdki tło, na którym nakleiłam życzenia. Ozdobiłam je dodatkowo zaembossowaną  serwetką.



Użyte materiały:
Biały puder do embossingu
Maska Ramka gwiazdki
Wianek zimowy
Śnieżynki kpl 2
Wianek 1
Jemioła
Rozetka i narożniki 7
Ramka serwetka 4





Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

piaseiza pisze...

Wow! Wspaniała!!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna ramka!!! Cudne detale!

Lisa pisze...

Wow, this is absolutely stunning!! I can't quit staring at the pictures!! What an amazing gift this is!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Mój świat kolorów pisze...

cudnie:)

aga-craft pisze...

Śliczna :) wyjątkoway świąteczny prezencik :)

Craftfanka pisze...

Fantastyczny pomysł i cudowne wykonanie:)

Monika pisze...

Przepiękna ramka i świetny pomysł

Madzik pisze...

Fantastyczna!!!