Translate

poniedziałek, 8 października 2018

W fioletach

Witajcie.
W ten jesienny dzień mam dla Was kartkę w fioletach, które zawsze kojarzyły mi się z jesienią. Uwielbiam astry i marcinki, ostatnie kwiaty kwitnące jeszcze w listopadzie.


Papiery pochodzą z UHK Gallery, kwiaty zrobiłam z foamiranu ze Scrapka, duże listki wycięłam dziurkaczem, a małe nastemplowałam listkami z Agaterii i tuszem Distress Peeled Paint i wycięłam nożyczkami. W zestawie jak zwykle pudełko z Rzeczy z Papieru.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

14 komentarzy:

Craftfanka pisze...

Szykowny komplecik:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny komplecik!! Śliczne kwiaty!

Joanna pisze...

śliczna karteczka... podobają mi się ślubne nie na biało !
pozdrawiam cieplutko :)

ProjectGallias pisze...

Uroczyk komplecik! Piękne kwiatuszki!

piaseiza pisze...

Pięknie :)

Lisa pisze...

This is absolutely stunning!! The purple flowers are so gorgeous!! I love the elegant design!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Cudownie ubrana karteczka w kwiaty ;)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Scrap-Grab pisze...

Bardzo ładny komplet, kwiaty są piękne ☺

ewinka Nowa pisze...

Śliczne fiolety w tle i te kwiatkowe :-)

Chimera pisze...

Przepiękne te fiolety, wspaniałą kartkę skleiłaś, a kwiatki wpadły mi w oko :)

Madzik pisze...

Fiolety są cudowne i cały komplet również:)

Tajanna pisze...

Szykownie u elegancko!

Aneta pisze...

Piękna!