Translate

środa, 10 października 2018

Blog hop

Witajcie ponownie na blog hopie Scrapka.
Jak napisałam wcześniej dziś jest premiera nowych wzorów tekturek Anemone. Z tej okazji przygotowałam LO ze zdjęciem mojego synka. (Edit: zdjęcie jest oczywiście sprzed lat, synek już zdążył nieźle urosnąć ;)
W nowej, dziecięcej kolekcji Anemone są cudne, słodkie misie. Oczywiście nie mogłam się im oprzeć i dwa z nich pilnują mojego uśpionego synka. Zaembossowałam je grubym, kremowym pudrem, by miały trochę starociowy wygląd.



Dodałam kwiaty, sizal, mnóstwo listków, koronek, pasty przestrzennej, gessa i kulek Pentartu.



Spójrzcie, jaki słodki jest ten miś z serduszkiem :)



Użyte materiały:
Miś z serduszkiem Anemone
Miś z balonikiem Anemone
Akcesoria Maluszka Anemone
Kwiat jabłoni White 5szt
Sweetheart white/cream zestaw
Listki zestaw Anemone
Ozdobniki Anemone
Podkład Primer Gesso biały Pentart
Pasta strukturalna Pentart
Kulki średnie Pentart


Moja część hasła to "ME"

 
A teraz zapraszam na blog Asi :)
O 14 pojawi się tam post z cudną inspiracją i kolejną częścią hasła :)

30 komentarzy:

Papierowa noc pisze...

Cudne LO.:)Rzeczywiście te tekturki misiowe są słodkie.:)Pozdrawiam

twiglet pisze...

Sama słodycz, napatrzeć się nie mogę <3

Lisa pisze...

This is so stunning!! What a beautiful picture of your son!! You've showcased it perfectly!! The details you added are amazing!! I love the sweet teddy bear!! Absolutely spectacular project!! I love, love it!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Craftfanka pisze...

Przesłodka dzidzia w prześlicznej rameczce:)

aga-craft pisze...

LO cudowne, delikatne, jak obłoczek :) uwielbiam takie prace :) hopsam dalej :)

Ela 17 pisze...

Przepiękna praca i super pamiątka.

Ellen pisze...

So beautiful!
X Ellen

Scrap-Grab pisze...

Super LO ☺ Misie pięknej urody, tak jak i Synuś. Słodki widok 😊

Weronika Nowak pisze...

Idealnie się wkomponowały ☺

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Niezwykła pamiątkowa ramka. Tekturkowe misie są śliczne i aż żal, że nie można dotknąć, żeby sprawdzić efekt embossingu.

goja pisze...

Zachwycająca praca :))

MaLinJa pisze...

Misiowe tekturki pięknie uzupełniają ramkę.

Malgodia pisze...

Cudeńko :) :) :)

piaseiza pisze...

Cudowna ramka!

dagala pisze...

Superowa ramka

barbaratoja pisze...

Fajna rameczka.
Ja na pracy widzę trzy słodkie buzie :-)

ręką tworzone pisze...

Świetna praca i uroczy słodziak :)

Emilia-tworzy pisze...

Piękna pamiątka

Marlena - Scrap-Artki pisze...

Cudna rameczka, bardzo mi się podoba ten klimat <3 dziękuję za inspirację, pozdrawiam Marlena

Dawid Trzepizor pisze...

Piękna i delikatna rameczka <3

Unikaty Beaty pisze...

Ale słodka rameczka, piękne tekturki, a maleństwo do zjedzenia :)

Ewa Szubra pisze...

Cudowna rameczka Moniko. <3

Gosia pisze...

Cudne wszystko, tekturki, ramka ,,, a najbardziej słodki synuś :)

inspiracjemarty.blogspot.com pisze...

Czarujesz rameczką ;)projektem ta delikatność....gratulacje dla mamusi ;)

karteluszkowo pisze...

Fantastyczna pamiątka:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDOWNA praca!!!!!!!!!!!

Tajanna pisze...

Wspaniała praca!

Aneta pisze...

No dobrze, jak zobaczyłam misie na zbliżeniu, to przestało mnie dziwić, że nie mogłas się im oprzeć. Cudowna praca!

Donia pisze...

Urocza pamiątka:))

malwinkowo-scrap pisze...

ale to piekne:)!