Translate

piątek, 13 lipca 2018

Z wiankiem

Witajcie.
Z pewnością znacie już świetne, nowe wykrojniki Agaterii, dziś pokażę Wam kartkę z użyciem jednego z nich - Wianek 1.


Do wykrojników z zestawu  Wianek 1 można dokupić stemple w dwóch wersjach - kontury lub pełne, ja tu użyłam wersji pełnej, którą odbijałam tuszem Peeled paint. Dodałam kwiaty i listki Peonia 3, które nastemplowałam, pokolorowałam i wycięłam oraz banerek wycięty z Romantycznego arkusza. Niebieski papier to Magic Dreams 1/6.


Wykrojniki tną świetnie, wycinanki wychodzą z nich bez problemu, a dopasowane stemple odbijają też obramowanie, które ułatwia ułożenie wykrojnika w idealnej pozycji.


Użyte produkty:
Wykrojniki Wianek 1
Wianek pełny stempel do wykrojnika
Peeled paint
Stempel Peonia 3
Romantyczny arkusz do wycinania
Magic Dreams 1/6.

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

Chimera pisze...

Piękna jest :)

Lisa pisze...

This is so stunning!! The flower is absolutely gorgeous!! Love the pink!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Wspaniała kartka! Podziwiałam nie dalej jak wczoraj te nowe wykrojniki i stemple. Wszystkie mnie kuszą. :-)

piaseiza pisze...

Prześliczna :)

barbarahaft pisze...

ślicznie....

Wanda pisze...

zachwycająca karteczka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna :) Lubię wianuszki na kartkach :)

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Przepięknie!