Translate

poniedziałek, 4 czerwca 2018

Ślubna kartka

Witajcie.
Dziś chcę Wam pokazać romantyczną kartkę ślubną z produktami ze Scrapka.


Bazę okleiłam papierami  Misty Morning Daylight UHK GalleryMisty Morning Dew. Nakleiłam zaembossowaną na biało pergolę pojedynczą , a na niej nakleiłam parę młodą.  Potem ułożyłam kompozycję z narożników "Uśmiech", magnolii, dodałam białe różyczki i białe listki. Na koniec kilka białych perełek 3mm i kartka gotowa. W zestawie jak zawsze ozdobiłam pudełko na kartkę.



 
Użyte produkty:
Narożniki "Uśmiech" Anemone
Misty Morning Daylight UHK Gallery
Misty Morning Dew UHK Gallery
Pergola pojedyncza Anemone
Pudełko na kartkę pełne białe
Perełki białe 3mm
Listki białe 30mm

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

10 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

PIĘKNA!!! Cudownie skomponowana!!!

Wanda pisze...

prześliczna kartka, fantastyczna kolorystyka i kompozycja kartki :)

Lisa pisze...

This is so romantic and gorgeous!! I love the beautiful design and the details!! It's so stunning!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

piaseiza pisze...

Przepiękna!

Ульяна и Полина pisze...

Красота!

Aneta pisze...

Elegancka!

malażabka pisze...

Piękna i taka subtelna :)

aa_dorota pisze...

Piękna i elegancka.

WuWu pisze...

Jak zwykle delikatnie, świeżo, po prostu pięknie!!

Dorota pisze...

piękna kartka ;)