Translate

środa, 30 maja 2018

Morska kartka na ślub

Witajcie.
Dziś mam kolejną kartkę ślubną. Tym razem to zupełnie nietypowa dla mnie kartka ślubna - w klimatach marynistycznych i w dodatku bez żadnego kwiatka.


Do jej zrobienia użyłam granatowego papieru UHK Gallery i morskich papierów Magicznej Kartki.


Użyłam również wykrojników z zestawu Ship in a bottle 662546 Sizzixa, dodałam trochę sznurka i mikrokulek.


Świetne są te fale i stateczek.


Do kompletu ozdobiłam pudełko z Rzeczy z Papieru.



Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

15 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniała, bardzo oryginalna :)

piaseiza pisze...

Rewelacja!

Monika pisze...

Uwielbiam takie marynistyczne prace, wszystko tak cudownie skomponowane, pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała karteczka :)

Donia pisze...

Super karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

Chimera pisze...

Ale super! Boska ta kartka, bardzo klimatyczna :)

Lisa pisze...

This is so gorgeous!! I love the layers and the nautical details!! The lighthouse is beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Alicja pisze...

Pomysłowa i świetnie wygląda. Pozdrawiam :-).

ewinka Nowa pisze...

Cudowna !!! Kolory ,elementy ,fantastycznie połączone :-)

OriBella pisze...

Naprawdę wyjątkowy komplet, cudny!

Aneta pisze...

Świetny komplet! Nawet bez Twoich kwiatów jest co podziwiać!

Tores- pisze...

Bardzo oryginalna kolorystyka - i piękna! Świetny efekt, bardzo energetyczny.

aa_dorota pisze...

Bardzo oryginalny zestaw ślubny.

Szaneta pisze...

Rewelacja!

lilavati pisze...

świetna praca, i te kolorki... niby nie moje, ale bardzo misie podobają :)