Translate

piątek, 1 grudnia 2017

Z okienkiem

Witajcie.
Bardzo lubię świąteczne kartki całe w bieli, a jeśli w dodatku mają też shaker-box, to już pełnia szczęścia ;) Taka jest właśnie dzisiejsza kartka z produktów Agaterii.

 
Użyłam shaker-box okna , który wypełniłam mikrokulkami i brokatem. Na papierze zrobiłam wzór za pomocą maski Kropki.Użyłam również ślicznych, małych serwetek 5 i gałązek oliwnych, które świetnie uzupełniły kompozycję.


Poinsecje pochodzą z Wild Orchid Crafts. Gałązki wycięłam wykrojnikiem Sizzix Holiday Greens 661597, użyłam również nowego Sizzix Birds and stars 662673. Wycięłam gwiazdki w tle, część wycinanek nakleiłam na kosteczkach.


Użyte produkty:
shaker-box okno
maska-szablon Kropki
serwetka 5
gałązki oliwne


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam! 

25 komentarzy:

aga-craft pisze...

Wspaniała :) Uwielbiam takie bielutkie prace :)

Craftfanka pisze...

Śliczne okienko :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudna!!! Uwielbiam motyw okienka na kartkach! Aniołek urzekł mnie :)

Petras Bastelschätze pisze...

Wow what a fantastic creation. I love the white design, and the flowers are stunning. Beautiful window scene.

Madlenia pisze...

Biel jest cudowna w zimie, a Twoje zimowe karteczki wspaniale ukazują to piękno ;), super!

Dorota pisze...

Blask i biel biją po oczach - piękne :)

Dagmara Gorczyńska pisze...

Jaki piękny!

Szaneta pisze...

Och i znowu cudownie biało i tak elegancko!

piaseiza pisze...

Piękna!

Peninia / Gosia pisze...

Cudowna:)

zmorka pisze...

Okienka uwielbiam, piękna kartka z widokiem :)

Ellen pisze...

Gorgeous!
X Ellen

Barbara - The Quilling Time pisze...

Tak sobie wyobrażam święta - mroźna biel za oknem.

zojka pisze...

Cudownie...

Malgodia pisze...

Śliczna, klimatyczna kartka :) ośnieżona jak dzisiejszy dzień ;)

Madzik pisze...

Zachwycająca kartka:)

Unknown pisze...

Też uważam, że białe kartki najlepiej oddają klimat zimy :D Wspaniała !

malażabka pisze...

Piękna, aż czuć tą zimę :)

aa_dorota pisze...

Pięknie zimowa praca

Monika pisze...

Uwielbiam biel zwłaszcza zimową a u mnie dziś za oknem też biało, pozdrawiam

KWioletta pisze...

Cudowna kartka.

Sylwia S pisze...

Super to okno. Rewelacyjna praca ,

Chimera pisze...

Cudna! To się właśnie nazywa magia Świąt ;)

wiola_c pisze...

Śliczna, mroźna karteczka. Cudownie klimatyczna. :)

WuWu pisze...

Niesamowicie piękna!!! Pozdrawiam serdecznie.