Translate

piątek, 15 grudnia 2017

Kraina Marzeń


Witajcie.
Dziś mam dla Was kartkę urodzinową zrobioną z tekturek z nowej kolekcji Anemone Kraina Marzeń. Tekturki są śliczne i słodkie, idealne dla maluszków.



Użyłam papieru z zestawu Bird Song, dodałam zaembossowaną i obsypaną brokatem rameczkę "Dziś są Twoje urodzinki", zaembossowanego Misia Piotrusia, a na górze girlandę. Kompozycję kwiatową utworzyły niebieskie magnolie, białe kwiaty jabłoni i różyczki, a na spodzie przykleiłam dwa ozdobniki Flora.  Na koniec przykleiłam kilka perełek.




Użyte produkty:
Bird Song zestaw
Miś Piotruś Anemone
Ramka Dziś są Twoje urodzinki Anemone
Girlandy i kokardki Anemone
Ozdobnik Flora Anemone
Kwiat jabłoni biały WOC
Magnolie 25szt. zestaw WOC
Różyczki białe 10mm WOC
Perełki 3mm białe WOC

Dziękuję, że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione miłe słowo :* Pozdrawiam!

16 komentarzy:

Ellen pisze...

So cute...love it!
X Ellen

karolina jeżak pisze...

Cudna kartka! Sama słodycz... ♥
Pozdrawiam ciepło. :)

aga-craft pisze...

Piękne błękity, sliczny jest ten zestaw :)

Aneta pisze...

świetna! I te tekturki są idealne do dziecięcych kartek.

Madzik pisze...

Cudowna kartka!!!

a.le kartka pisze...

Przesymatyczna :)

Ludkasz pisze...

Śliczny zestaw:)

fabryka prezentów pisze...

wspaniały zestaw.

Dagmara Gorczyńska pisze...

Cudna kartka, te niebieskie kwiaty są obłędne!

Panna z Bagien pisze...

Piękny zestaw :)

aa_dorota pisze...

Przepiękna.

Dorota pisze...

Bardzo mi się podoba :)

zmorka pisze...

Prześliczna :) Uwielbiam te Twoje delikatności :)

Sylwia S pisze...

Cudowna kartka :D

WuWu pisze...

Ale słodkie:)) Pozdrawiam i Wesołych Świąt!

Joanna pisze...

mogłabym taką dostać na urodziny :)