Translate

piątek, 31 marca 2017

Świąteczne baranki

Witajcie.
Czy widzieliście śliczne, nowe wielkanocne wykrojniki Craft&You Design? Dzisiaj mam dla Was dwie kartki z jednym z nich, barankiem CW017.


Prostokątną kartkę okleiłam fioletowym papierem Easter Greetings 03, a pod głowę baranka podkleiłam kółko z żółtego Hello Baby 06. Użyłam również bazi CW013.



Na okrągłej kartce użyłam papieru z małego pada I Love Vintage, flagę i kwiatuszki wycięłam z My Home Garden 02.




Użyłam również wykrojników Marianne D z zestawu LR0454 i CR1374 oraz kwiatów z Wild Orchid Crafts.

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

aga-craft pisze...

Obie śliczna , ta okrągła przepięknie ustrojona :)

Petras Bastelschätze pisze...

Beautiful easter card designs. I like the fresh spring colors and flowers.
Have a nice weekend.

mosia pisze...

Śliczne.

Lisa pisze...

These are both so stunning!! I love the colors and designs of both!! The pops of red on the round card are fabulous!! Both are gorgeous!! Have a great weekend!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Chimera pisze...

Jakie śliczne! Pięknie je skomponowałaś :)

piaseiza pisze...

Śliczne!

a.le kartka pisze...

Przepiekne!

agula pisze...

Piękne obie karteczki ale ta okrągła skradła moje serce. Cudo:-)

Wanda pisze...

cudne karteczki :)

Olenkaja pisze...

Cudne to mało powiedziane :)

OriBella pisze...

Śliczne kartki:)