Translate

piątek, 17 lutego 2017

Z jajeczkiem

Witajcie.
Na dzisiaj przygotowałam wielkanocną kartkę z nowym, jajecznym stemplem z Agaterii. Stempel jest świetny i w dodatku ma napis, a ja często mam problem z wkomponowaniem napisów na kartce.


Jako papier bazowy użyłam Magic Dreams 1/6, do kompozycji kwiatowej dodałam stemplowane listki zaembossowane perłowym pudrem i tekturowe bazie. Listki stemplowałam na papierze Oh Hello Spring 1/6. Na dole kartki przykleiłam też dekorek.



Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

7 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fajniutka!!!

Craftfanka pisze...

Stempelek świetny, a cała karteczka Cudna !!!

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna karteczka!

CreaDiva pisze...

Piękna karteczka, cudowne kolory! A stempelek rzeczywiście bardzo fajny się wydaje :-)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Beautiful colors

Petras Bastelschätze pisze...

Wonderful spring and easter layout and beautiful color scheme. The flowers are looking fantastic.
Thank you for visiting my blog.
Petra x

inka-art pisze...

Witam serdecznie, karteczka z użyciem stempelka wyglądu uroczo, wielkanocne prace są zawsze pełne świeżości i zapachu kwiatów, których nigdy nie brakuje na Twoich pracach. Dziękuję za dwiedzinki u mnie i pozostawienie przemiłego komentarza - czuję się zaszczycona i zapraszam w wolnej chwili. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :-)))