Translate

środa, 28 września 2016

Świąteczna w nietypowych kolorach

Witajcie.
Wrześniowa kolekcja Marianne D jest wyjątkowo udana, pełna cudnych bombek, gałązek, poinsecji. Myślałam, że moja przesyłka DT zaginęła w czeluściach poczty, pierwszy raz od lat. Jednak wczoraj znalazłam niespodziankę w skrzynce, mogę się więc z Wami podzielić moją radością i kartką, którą natychmiast zrobiłam.


Użyłam papieru PK9135, cudnej grafiki VK9548, dodałam  poinsecje LR0435, gałązki LR0437, LR0438. Pod grafiką podkleiłam drzewa LR0444.


Zwierzaczki w czapkach są przesłodkie, na arkuszu można znaleźć też liski i sowy.


Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!

11 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Przecudna! Grafika urocza i przepiękne poinsecje:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna ta grafika. Kwiaty są prześliczne :)
Całość jak zwykle śliczna!!!

IWA pisze...

Przeurocza!

Aneta pisze...

śliczna!

aga-craft pisze...

Jakie słodziaki :) Poinsencja urocza :)

szepty serca pisze...

cudna ...po prostu cudna :)

piaseiza pisze...

Cudowna!

Olenkaja pisze...

No... powiem szczerze że różu i Bożzego Narodzenia chyba bym nie połączyła, ale w Twoich rękach jak widać wyszło jakk zwykle genialnie! Piękna grafika, super kwiatki, aż chce się patrzeć i patrzeć.

wiola_c pisze...

Świetna kartka. Sarenki w nausznikach i czapeczce po prostu rozbrajające. :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję bardzo :)
Normalnie też nie robię różowych kartek świątecznych, ale te sarenki aż się prosiły o takie tło ;)

donka66 pisze...

Cudna kartka, słodka! Tak bardzo spodobały mi się te poinsecje, że natychmiast rzuciłam się przeszukiwać sklepy, aby je kupić - i mam! I już użyłam na kartce, ale nietypowo - wycięłam nimi clematisy:)