Translate

czwartek, 29 września 2016

15 rocznica ślubu

Witajcie :)
Tak jakoś się składa, że co roku wrzesień niesie dla mnie mnóstwo miłych wiadomości, zaproszeń, ale i wyzwań. W tym roku miałam zaszczyt dołączyć do Design Teamu hinduskiej firmy Papericious.
Papericious to producent przede wszystkim papierów, ale również innych produktów do scrapbookingu. Dzisiaj pokażę Wam ramkę, jaką zrobiłam z materiałów ze ślubnego kitu Papericous. To dla mnie bardzo szczególna ramka, ze ślubnym zdjęciem sprzed 15 lat.


Na tło użyłam papieru z zestawu ślubnego, trochę go postarzyłam i porwałam brzegi.


Dodałam elementy wycięte z jednego z arkuszy: pocztówki, ramkę, różową etykietkę.


Pomiędzy kwiatami przykleiłam duże, różowe perły i cekiny, button oraz koronkę pociętą na mniejsze fragmenty.




Użyte produkty Papericious:
Papericious Wedding Scrapbook Pattern Papers
Papericious pearls
Papericious Wedding adhesive buttons
Papericious Leafy Lace
Papericious Sequins

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

8 komentarzy:

wiola_c pisze...

Moniś, stworzyłaś śliczną pamiątkę na wyjątkową okazję. Cudowna kompozycja. :)

piaseiza pisze...

Wspaniała!

Ludkasz pisze...

Piękna pamiątka!

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała rameczka!!!! Ślicznie ją ozdobiłaś!!!

a.le kartka pisze...

Śliczna i bogato ozdobiona ramka!

krystynas pisze...

Wspaniała pamiątką tego wyjątkowego wydarzenia - jest cudna.

Dorota pisze...

ładnie ;)