Translate

poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Wyzwanie sierpniowe

Sierpniowe wyzwanie Marianne`s Design Divas to Anything goes, czyli zupełnie dowolny temat, jak zwykle przy użyciu przynajmniej 3 produktów Marianne D.
Moja interpretacja to monochromatyczna kartka ślubna, z parą LR0427 i mostkiem LR0426.


Bardzo lubię tez zestaw wykrojników, świetnie wycinają i pięknie tłoczą detale.


Do wytłoczenia tła użyłam folderu  DF3413, a pod parę podkleiłam dużą serwetkę wyciętą wykrojnikiem Petra`s Large Oval LR0240. Koronkowy borderek to LR0395.


Oczywiście dodałam też kwiaty z WOC.



Serdecznie zapraszam do udziału w wyzwaniu, jak zawsze można wygrać piękne nagrody :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

dziurka pisze...

Ależ piękna. Nic dodać, nic ująć!

Elżbieta pisze...

Ja zawsze jedtem pod wrażeniem że taka ilość kwiatów a jest tak delikatnie i lekko. Czarodziejka z Ciebie :)

a.le kartka pisze...

Pięknie i romantycznie.

Shylaashree pisze...

fabulous monica

Wanda pisze...

zachwycajaca :)

piaseiza pisze...

Przepiękna!

wiola_c pisze...

Śliczna!

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Such a lovely card