Translate

środa, 31 sierpnia 2016

Słoneczna

Dziś ciepła i słoneczna kartka z moimi kwiatami.


Serce wycięłam Marianne D CR1225, duża kwadratowa ramka to Spellbinders Floral Assortments. Duże kwiaty zrobiłam z żółtego papieru morwowego i wykrojnika Marianne D LR0406. Do kompozycji kwiatowej dodałam żółte sweethearts z WOC i mnóstwo gałązek. Serduszka wycięłam Marianne D CR1322. Pod napisem podkleiłam fragment banerka Rosy Owl.



Na pudełku przywiązałam serduszka wycięte Marianne D CR1283 i CR1351.


Dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że jeszcze ktoś tu zagląda :* Pozdrawiam!

11 komentarzy:

Ellen pisze...

Very bright and sunny...love it!
X Ellen

piaseiza pisze...

Świetna! Bardzo energetyczna :)

OriBella pisze...

Ach, cudna pełnia lata na Twojej kartce:)

a.le kartka pisze...

Kwiaty są obłędne - miniaturkowe słoneczniki:) Piękna, ciepła kartka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna!!! Jakie śliczne te kwiaty!!!

Blanka pisze...

Rudbekie z mojego ogrodu jak żywe :)

aga-craft pisze...

Ile słońca na tej kartce !!! Słoneczniki jak żywe :)

Ульяна и Полина pisze...

Красота!!!

Shylaashree pisze...

gorgeous card and beautiful flowers

Malgodia pisze...

Cudny bukiecik :)radosna karteczka :)

wiola_c pisze...

Piękna pełna ciepła kartka. A kwiaty z papieru wyszły świetnie. :)