Translate

środa, 24 sierpnia 2016

Soczysty notes

Bardzo lubię notesy, lubię je ozdabiać, ale nienawidzę bindować. Dlatego właśnie idealne są dla mnie gotowe notesy z Eco-Scrapbooking. Dzisiaj pokażę Wam jeden z nich - notes dobrze ułożony.


To notes formatu A6, ma okładki z bardzo grubego, czarnego kartonu. Środek to 120 kart w kolorze lekko kremowym, co 40 kart przełożonych czarnym, 300g kartonem. Na czarnych, kartonowych przekładkach nakleiłam dodatkowo wystające czerwone zakładki. Chciałam, by notes był praktyczny, więc ozdobiłam go tekturkami pomalowanymi na czarno, ćwiekiem i papierem z Galerii Rae. Kobiecy akcent to koronka i metalowa zawieszka - kluczyk.



Notes jest dość minimalistyczny, ale niezupełnie płaski.


Dziękuję, że zaglądacie :) Pozdrawiam wiosennie :)

12 komentarzy:

Niebiesko_Oka pisze...

Notes świetnie się prezentuje! Połączenie czerwieni z czernią wygląda niezwykle drapieżnie ;).

Madzia pisze...

jest przepiękny!

Anita pisze...

Piękny wyszedł, bardzo mi się podoba.

a.le kartka pisze...

Wcale nie wygląda na minimalistyczny :)
Jest piękny - konkretne, mocne kolory i kobiece ozdoby wyglądają super.

a.le kartka pisze...

Wcale nie wygląda na minimalistyczny :)
Jest piękny - konkretne, mocne kolory i kobiece ozdoby wyglądają super.

wiola_c pisze...

Piękny, cudnie kobiecy. Idealny bo ślicznie ozdobiony a przy tym płaski, więc nic się nie zniszczy w torebce. Moniś nawiązując do nazwy, notes jest dobrze ułożony przez Ciebie. :D

Wanda pisze...

Moniu dla mnie idealny przepięknie go ozdobiłaś i wyszedł bardzo kobiecy :)

Moje Wytwory pisze...

Piękne połączenie czerwieni z czernią :)
Wygląda świetnie.
Te przegródki czarne już były, czy dodałaś sama?

Pozdrawiam serdecznie :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :*
Te czarne przegródki już były :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Elegancja w każdym calu ... Pięknie!

Elżbieta pisze...

O jejku! Tak się przyzwyczaiłam do Twoich pastelowych kwiatowych kartek, że notes był dla mnie małym szokiem. A taki cudny jest! Uwielbiam notesy a Twój przepiękny jest :)

OriBella pisze...

Super!!