Translate

środa, 10 sierpnia 2016

BAZYliszek w fioletach

Dzisiaj chcę Wam pokazać album - BAZYliszek z Eco-Scrapbooking cały w delikatnych fioletach, kwiatach, koronkach i gazie, z perełkami i tekturkami oraz naklejkami z 13arts.


Na pewno już znacie te albumy, maja wymiary 163x160mm, wewnątrz są wklejone 4 karty białego kartonu o gramaturze 250g. Okładki wykonane są z tektury ok. 2mm, oklejone białym płótnem. Całość jak zawsze z Eco-Scrapbooking piękna i starannie wykonana.


Ozdobiłam nie tylko okładkę, ale również strony wewnątrz. Jedną bogato, a na drugiej zostawiłam miejsce na zdjęcie, które wsuwa się wewnątrz wyciętych ramek.


Tekturki to mix firm: Wycinanka, Scrapiniec, Tricksart.


Kwiaty jak zawsze z Wild Orchid Crafts.


Serwetki wycięłam Marianne D LR0397, listki róży LR0398, cienkie listki LR0400.

 


Piękne papiery to mały pad nowej kolekcji Lavender Garden Craft&You Design.





Uwielbiam Bazyle i Bazyliszki za to, że pomimo mojego szaleństwa z kwiatami, albumy zachowują wciąż idealny kształt, bo pomiędzy stronami jest wystarczająco dużo miejsca na ozdoby.


Do kompletu z albumem zrobiłam malutką karteczkę.




Dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was taką ilością zdjęć.
Pozdrawiam serdecznie!

16 komentarzy:

ŚwiatMagii pisze...

Cudny zestaw, dla mnie jesteś mistrzynią w kompozycjach kwiatowych. Pozdrawiam Dagmara

Artjonka pisze...

Środowe dzień dobry z uśmiechem przyniosłam:) Wyczarowałaś cudo !!! Gratuluje i życzę przemiłego dzionka <3

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny!

Joanna Wiśniewska pisze...

Kartka rowniez :)

ewinka Nowa pisze...

Śliczne fiolety w tym komplecie :-))) Pięknie ukwiecone ścianki :-)))

Mia pisze...

Śliczny album ! I bardzo podoba mi się papier.

Shylaashree pisze...

so many photos of your work is a visual treat for us monika

Vertigo Art pisze...

Dawno nie zaglądałam do Ciebie, ale jak zawsze tu pięknie i kwiatowo :) Wspaniałe połączenie kolorów! Zestaw w całości obłędny. No i chyba skuszę się na BAZYliszka :)

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

Love those purple tone lillies!

danutka pisze...

Prześliczny:)
Pozdrawiam

IWA pisze...

Cudo prawdziwe, ciężko oczy oderwać!

Ludkasz pisze...

Piękny album stworzyłaś!! Zachwycający!I kartka do tego też wspaniała:)
Moniczko, czy teksty to stemple?
Ależ mi się całość podoba:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję Ludko :*
Nie, teksty to naklejki 13 arts.

el pisze...

niezwykły, wyjątkowa kolorystyka

piaseiza pisze...

Niesamowity!

wiola_c pisze...

Zjawiskowy komplet. Z pewnością na żywo jeszcze bardziej. :)