Translate

środa, 18 maja 2016

Pudełka i torebki

Dzisiaj zapraszam na post podsumowujący, mój mały subiektywny przegląd opakowań z Eco-Scrapbooking.
Z pewnością wiecie, że oprócz pięknych albumów i notesów w Eco-Scrapbooking można kupić różne opakowania. Pokazywałam Wam ostatnio kilka z nich. Dzisiaj mam kolejne, ciekawe pudełko-szufladkę. Wybrałam pasujące kolorystycznie pudełko zielone, wraz z kartką stworzyło świetny komplet komunijny.


Pudełka z obwolutą są dostępne w trzech kolorach. Mogą stanowić opakowanie do małego prezentu lub być pudełkiem do kartki.



Kartkę ozdobiłam za pomocą foldera z wykrojnikiem DF3416, kwiatów z WOC, listków i hostii Rosy Owl.



W sklepie znajdziemy też klasyczne pudełka z pokrywką, w różnych kolorach z dopasowanymi bazami. Jak wszystkie pudełka z Eco-Scrapbooking są piękne, solidne i banalnie łatwe do złożenia.Ten komplet już Wam pokazywałam.


Są również torebki w trzech rozmiarach, tutaj widać najmniejszą, która idealnie pasuje do kwadratowych i prostokątnych kartek. Nie mają uszu, można więc dostosować je odpowiednio do okazji. Ja zrobiłam uszy ze wstążki, ale można użyć też sznurka lub spiąć torebkę klamerką.





Dziękuję za wizytę, pozdrawiam słonecznie :)

10 komentarzy:

pasjemari pisze...

Piękne kartki -dopracowane w każdym szczególe .

Agnieszka Korman pisze...

Zachwycająco piękne kompozycje! Cudowne prace :)

aga-craft pisze...

Cacuszka :) Pudełko-szufladka prezentuje się bardzo oryginalnie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe pamiątki.

SD pooja pisze...

Beautiful !

adablog14 pisze...

Queste cards per la Prima Comunione sono tutte bellissime e raffinatissime...abbracci ada

z papieru robione pisze...

cudne ! doskonałe w każdym calu :)

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowności !!!

wiola_c pisze...

Cudowne zestawy pamiątek. :)

Unknown pisze...

Szukając pudełek z papieru, zajrzyj na stronę pm-m.pl, polecane produkty są tam najwyższej jakości, szczególnie jeżeli chodzi o sztuczne kwiaty jak i świeczki led na baterie.