Translate

poniedziałek, 23 maja 2016

Kolejna komunijna

Kolejna komunijna kartka jest wprawdzie przeznaczona dla chłopca, ale jest z kwiatami, bo nie mogłam się oprzeć pięknym kwiatom z Wild Orchid Crafts.


Użyłam moich ulubionych białych lilii, dodałam kremowe różyczki. Kompozycję kwiatową uzupełniłam wstążeczkami vintage i białymi listkami. 


W miejscu tekturkowych winogron przykleiłam mnóstwo perełek.


Kompozycję kwiatową świetnie uzupełniły gniecione wstążeczki vintage.


Papiery to Craft&You Design, serwetkę wycięłam Marianne D LR0397. Torebka do kompletu z Eco-Scrapbooking.


Produkty z Wild Orchid Crafts:
VINTAGE SEAM BINDING RIBBON - WHITE MKX-472
DEEP IVORY MULBERRY PAPER OPEN ROSES MKX-015
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES WITH STEM 1¼" (30mm) MKX-450
WHITE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-232
WHITE MULBERRY PAPER LEAVES - 1¼" (30mm) MKX-448
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅕" (5mm) MKX-496

Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie!  

9 komentarzy:

aga-craft pisze...

Patrzę, patrzę i się uśmiecham :) Śliczny komplecik :)

a.le kartka pisze...

Przepiękny!

Dorota pisze...

prześliczne ;)

Paseczkowa pisze...

Cudownie elegancka :)

Gosia pisze...

Piękny komplet, kartka jest niezwykle uroczysta i elegancka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny komplecik! A gdzie jest powiedziane, że chłopcy nie lubią kwiatów ?

Madlenia pisze...

Niezmiennie zachwycasz swoimi pracami, piękna!

Olenkaja pisze...

Rewelacyjna....

wiola_c pisze...

Cudowna kompozycja. :)