Translate

wtorek, 17 maja 2016

Klasycznie i elegancko

Dziś pokażę Wam elegancką i stonowaną pamiątkę pierwszej komunii, ze srebrnym papierem i embossingiem oraz tekturką ze Scrapińca.


Użyłam folderu do embossingu Marianne D DF3410, wytłoczony papier podkleiłam borderami wyciętymi LR0413. W centrum umieściłam ramkę LR0240.


Wewnątrz cytat, życzenia i kieszonka na pieniądze.


Do kompletu ozdobiłam torebkę z Eco-Scrapbookingu. Dorobiłam jej uszy ze wstążek.


Dziękuję, że zaglądacie i każde miłe słowo :) Pozdrawiam!

19 komentarzy:

perelka111 pisze...

piekny delikatny komplecik:)

aga-craft pisze...

Przepiękny komplecik, ładna ta tekturka, też się do niej przymierzałam :)Powinnam do Ciebie się zapisać na
kurs fotograficzny i obsługi photoscape.:)

Arleta pisze...

cudeńka

CdeBaca Crafts Gallery pisze...

You made it work even without any flowers!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały komplet!!!

el pisze...

ślicznie , elegancko

Ellen pisze...

Beautiful!
Xx Ellen

GosiaMachynia pisze...

Piękny zestaw !!!

Karola B pisze...

pięknie i klasycznie :) pozdrawiam serdecznie

Bea pisze...

Klasyka zawsze na czasie! Cudowne są!

askoz pisze...

Pięknie i elegancko ale brakuje mi Twoich cudownych kwiatów i kompozycji kwiatowych; jestem ich fanką :)

adablog14 pisze...

Semplicemente elegante e raffinato come solo tu sai fare...kisses ada

Chimera pisze...

Ale cudnie wyszedł Ci ten komplet, coś pięknego!

Emilia-tworzy pisze...

Delikatna i bardzo ładna

Dorota pisze...

Śliczne ;)

donka66 pisze...

Komplecik jest zachwycająco piękny!

Eliza Art pisze...

Delikatna piękność!!! Pozdrawiam

wiola_c pisze...

Prześliczny i elegancki komplet.

Kasia Starosta pisze...

Witam Pani Moniko :-)
Jakby to powiedzieć, za każdy razem jak widzę Pani dzieła to normalnie (mówiąc kolokwialnie) szczęka mi opada z zachwytu. Piękne i ponadczasowe.