Translate

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Z jabłkami

Kartka na czterdzieste urodziny z jabłkami, pełna produktów z Wild Orchid Crafts.


Jabłka i duże liście wycięłam nożyczkami. Kompozycję kwiatową zrobiłam z lilii, różyczek i płaskich kwiatków, dodałam też listki i metalową zawieszkę - zegar.


Gałązki z zawijaskami wycięłam Marianne D LR0414, liście LR0398, cyfry COL 1347, trawę CR1335.


Pudełko ozdobiłam tylko cyferkami i perełkami w dwóch rozmiarach.




Produkty z Wild Orchid Crafts:
MIXED PASTEL TONE MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-333
MIXED COLOUR MULBERRY PAPER LILY FLOWERS MKX-197
PINK MULBERRY PAPER OPEN ROSES MKX-007
MIXED 2-TONE PINK OPEN ROSES MKX-068
MIXED CLOCKS &TIME METAL EMBELLISHMENTS GST-158
MIXED COLOUR SUMMER BLOOMS (20 colours - 3cm / 1.18") MKX-157
2-TONE MULBERRY PAPER ROSE LEAVES - 20mm MKX-447
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET A) - ⅕" (5mm) MKX-315
MIXED PINK SELF ADHESIVE PEARLS (SET B) - ⅛" (3mm) MKX-505

W związku z tym, że kartka powstała wyłącznie z papierów UHK Gallery On my owl, zgłaszam ją na wyzwanie "Jedna kolekcja - On my Owl" UHK Gallery.
Dziękuję Tores :*

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo. Pozdrawiam gorąco :)

10 komentarzy:

Ellen pisze...

This is a very happy card...love it!
Xx Ellen

Ellen pisze...

This is a very happy card...love it!
Xx Ellen

aga-craft pisze...

Świetna, soczysta, śliczny bukiet :D

Eliza Art pisze...

No i wyszło pięknie!!!! Pozdrawiam i miłego tygodnia

betina pisze...

Ciekawy pomysł i świetne wykonanie, a kolorystyka ... wymiata :)))

Anka_Hanka pisze...

Bardzo energetyzująca, aż chce się mieć 40 lat;)

Elise pisze...

Ohhhh so absolutely GORGEOUS Monia! Looks like a beautiful garden of flowers sitting on a lush lawn! Love Love Love it!

Big hugs,
Elise

Tores- pisze...

Przepiękna :) Taka soczysta i optymistyczna, na pewno przyniesie wiele radości (mi by przyniosła na pewno!). Oraz zrobiona z papierów z kolekcji Oh My Owl - nadaje się na aktualne wyzwanie na UHK Gallery :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Już zgłosiłam :*

wiola_c pisze...

Świetny pomysł! Cudowna, soczysta karteczka :)