Translate

piątek, 12 lutego 2016

Z żonkilami i krokusami

Dzisiaj mam dla Was dwie żółte kartki. Pierwsza z moimi żonkilami i nowościami Marianne D.


Żonkile zrobiłam za pomocą wykrojnika Marianne D LR0128 i CR1204, wycięłam je z żółtego papieru bawełnianego i żółtego papieru morwowego. Z tego samego papieru wycięłam krokusy, użyłam nowego LR0400. Śliczne listki wycięłam z zielonego papieru bawełnianego za pomocą nowych LR0403 i LR0400 oraz LR0398.



Druga kartka jest bardzo prosta, chociaż jak zwykle warstwowa. Kwadratowe okienko wycięłam Marianne D CR1332, zewnętrzną warstwę podkleiłam kosteczkami, a wewnątrz przykleiłam serwetkę CR1331.


Na serwetce umieściłam koszyczek LR0404, do którego włożyłam krokusy LR0400 wycięte z białego papieru bawełnianego i żółtego morwowego. Listki krokusów wycięłam z zielonego papieru. Do koszyczka włożyłam również pisanki wycięte COL1382. 


Kolor żółty kojarzy mi się wiosennie i, jak widzicie, bardzo lubię robić żółte wielkanocne kartki.
Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo :* Pozdrawiam!

9 komentarzy:

el pisze...

śliczne , mi też właśnie zółte pasują na wielkanocne .

a.le kartka pisze...

Bardzo wiosenne, świeże kolory! Śliczne kartki. Świetna są paprociowe listki:)

Hanna Pater pisze...

Cudowności robisz. Zapachniało wiosną.

Dr Sonia S V pisze...

Oooh how beautiful your floral yellow card looks
Cheers
Dr Sonia

piaseiza pisze...

Świetne, ta pierwsza szczególnie mi się podoba :)

wiola_c pisze...

Śliczne, bardzo ciepłe i takie wiosenne. A Twoje żonkile wyglądają po prostu jak żywe. :)

Dorota pisze...

Śliczne karteczki ;)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniale karteczki!!!

Agnieszka Korman pisze...

Świetne kartki!