Translate

środa, 2 grudnia 2015

Zmrożona

Dzisiaj mam prostą, mroźną kartkę z papierów Frozen Paper Craft&You Design. Te papiery są idealne do takich mroźnych prac ;)


Użyłam też  poinsecji i różyczek z WOC. Ramkę wycięłam Marianne D LR0376, bardzo lubię ten wykrojnik, jest niezwykle elegancki i pięknie wytłaczany. Gałązki wycinałam Marianne D LR0244 i dziurkaczami Marthy Stewart z papieru wizytówkowego i kalki.


Na koniec brzegi kartki obsypałam drobniutkimi mikrokulkami. Większe mikrokulki przykleiłam też w kompozycji kwiatowej i wewnątrz kwiatów.


Dziękuję, że zaglądacie i za każde miłe słowo :*

18 komentarzy:

IWA pisze...

Prawdziwa Królowa Śniegu!

GosiaMachynia pisze...

Wow cudna !!

Mój świat rękodzieła pisze...

Taka magiczna :)!

Pamellia pisze...

Beautiful!! Such a soft wintery background and that frame is stunning! So frosty and festive! hugs :)

Mihaela pisze...

Beautiful design and colors!
Greetings,
Mihaela

ewinka Nowa pisze...

Piękny papier i piekna kartka ,ażurki i gaza dodały lekkości tej kompozycji :-)))

Kasia Udalska pisze...

Elegancja do potęgi! Śliczna :)

a.le kartka pisze...

Piękna!

Elżbieta pisze...

Piękna :) delikatna jak rysunek mrozu na szkle :)

Elżbieta pisze...

Piękna :) delikatna jak rysunek mrozu na szkle :)

jolutka123 pisze...

Piękna i wyjątkowa kartka! Postawiłabym ją sobie w centralnym miejscu w domu jako najwspanialszą dekorację świąteczną!

Wanda pisze...

zachwycająca :)

piaseiza pisze...

Cudna!

donka66 pisze...

Pięknie zmroziło u Ciebie :)

Unknown pisze...

Ale mroźna ! Śliczna. Delikatna i urocza. Bardzo lubię prace z kwiatami :)

Klaudia/Kszp pisze...

cudnie mroźna :)

wiola_c pisze...

Zmrożona piękność :)

Ewa S. pisze...

Kartka sama w sobie jest przepiękna, ale do tego jak cudnie sfotografowana!!!