Translate

piątek, 6 listopada 2015

Świątecznie z bombką

Dzisiaj mam dla Was kartkę z bombką od Rosy Owl.


Bombkę zawiesiłam w okienku, a powyżej umieściłam bogatą kompozycję roślinną. Składają się na nią listki 5 oraz listki z dziurkaczy. W centrum przykleiłam kwiaty zrobione z wycinanek z Namaste. Nie użyłam żadnych typowo zimowych listków, ale i tak wyszło zimowo i mroźnie, prawda?



I zbliżenie na kwiatki - na żywo wyglądają całkiem nieźle, ale w żaden sposób nie dają się sfotografować.


Dziękuję za wizytę! Życzę wspaniałego weekendu :)

15 komentarzy:

scrapfantazje pisze...

Nieziemska! Zapiera dech!

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekna!

GosiaMachynia pisze...

Ojej jaka piękna !!!

a.le kartka pisze...

Piękna!

krystynas pisze...

Oj tak zimowo i mroźnie - przepiękna kartka.

Czarna dama pisze...

Cudna jest i ta bombeczka z napisem, jest ekstra :)

Justyna pisze...

Piekna!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ależ cuuudoooowna !

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ależ cuuudoooowna !

Elżbieta pisze...

Piękna. I ten pomysł z okienkiem super :)

Magda Wisiorek pisze...

Zachwycająca!

MagdalenaArt80 pisze...

śliczna :-)

wiola_c pisze...

cudna, mroźna kompozycja

Ewa S. pisze...

Zwykła - niezwykła bombka w bombowej oprawie!!!

Dorota pisze...

Cudowna kartka ;)