Translate

poniedziałek, 2 listopada 2015

Świąteczna kartka z bałwankiem

Dzisiaj kartka świąteczna w ciut nietypowym zestawieniu kolorów.


Użyłam pięknych, czerwonych różyczek, poinsecji, listków ostrokrzewu, a centrum mojej kompozycji stanowi jeden z kwiatów z zestawu Pretty Flori Green&Red.


Użyłam też nowego wykrojnika Marianne D LR0376, wycięłam go dwa razy i podkleiłam na kosteczkach 2mm. Papiery pochodzą z ubiegłorocznej świątecznej kolekcji Craft&You Design.



Produkty z Wild Orchid Crafts:
PRETTY FLORI MULBERRY PAPER CHRISTMAS FLOWERS - GREEN &RED MKX-384
MIXED COLOUR OPEN ROSES 20mm MKX-680
MIXED COLOR MULBERRY PAPER ROSES - ⅝" (15mm) MKX-291
LARGE RED POINSETTIA BLOOMS (60mm) MKX-223
SMALL GREEN MULBERRY PAPER HOLLY LEAVES MKX-190
MIXED RED SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-508 

Chciałabym jeszcze podzielić się z Wami miłą wiadomością - otrzymałam znak jakości polskie rękodzieło "jako wyraz uzna­nia dla walorów este­ty­cznych i wysokiej jakości wykony­wanych przedmiotów".
Bardzo się cieszę, że znalazłam się w tym wspaniałym gronie polskich twórców :)
Dziękuję za odwiedziny! 

13 komentarzy:

Dorota pisze...

Piękna kartka, a tytuł jak najbardziej zasłużony ;)

Anja pisze...

Hello Monia ..

As always ... WONDERFUL !!!! My compliments!


Warm greetings from Anja

IWA pisze...

Śliczna!

Hanna Pater pisze...

To kolejna Twoja przepiekna karteczka. Uwielbiam je. Buziaki.

a.le kartka pisze...

Cudniasta! :)

Justyna pisze...

Prześliczna!

Wanda pisze...

zachwycająca :)

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękna!

Arleta pisze...

przepiękna karteczka bałwanek uroczy

Ann pisze...

Piękna kartka :) kolory bardzo ładne
I gratulacje :)

hania739 pisze...

Śliczna karteczka :))

wiola_c pisze...

Zjawiskowa!

Ewa S. pisze...

Świetna w formie i połączeniu kolorów!!!