Translate

piątek, 16 października 2015

Urodziny z Daisy

Dzisiaj kartka urodzinowa, którą zrobiłam dla pięcioletniej Sabinki. Kiedyś już zrobiłam podobną w niebieskościach. Tym razem połączyłam papier z kolekcji Vintage Time Craft&You Design z różowymi kwiatami z Wild Orchid Crafts. 


Kartka ma formę sztalugi, opartej na kwiatach. Poszczególne elementy podkleiłam na kosteczkach 2mm. Literki wycięłam alfabetem Marianne D CR1281, a cyfrę COL1347. Daisy na rowerze DDS3322.




Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego weekendu :)

12 komentarzy:

  1. Очень красивый и веселый комплект!))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw! Podziwiam Twoje kartki za te misterne kompozycje kwiatowe! Zawsze są idealne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje kartki są prześliczne... i te kompozycje z kwiatów - cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała! Daisy na rowerku wsrod kwiatów - cudny widok:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje kwiatowe kompozycje, Moniu!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...