Translate

środa, 15 lipca 2015

Torebeczki

Składane kartki-torebki zrobiłam na zakończenie roku dla przedszkolanek mojego syna. Użyłam tego kursu, zmodyfikowałam tylko zamknięcie.


Każda torebka jest złożona z jednego arkusza  papieru - jedna z Tea Time 05, druga z Tea Time 01. Zamknięcie zrobiłam z papieru wizytówkowego, który ozdobiłam Tea Time 01 i kompozycją kwiatową.


Kwiaty i listki jak zwykle z Wild Orchid Crafts.


Wewnątrz zmieściły się życzenia i słodycze.


Dzięki temu, że papier jest dwustronny, wykonanie torebek jest bardzo proste, bo nie wymaga dodatkowego oklejania.




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Wspaniałe pudełeczka - prezentują się cudnie, kompozycje kwiatowe ... ach, och ... po prostu przepięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne, te dekoracje kwiatowe na nich dają niesamowity efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MERAVIGLIOSE...complimenti Monika...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, czy znasz kogoś, kto by nie był zauroczony Twoimi pracami? No właśnie, ja też nie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaczki!!! Kompozycje kwiatowe cudne!! Moniu ja chce do ciebie na naukę jak kwiaty układać na kartkach zawsze jestem zachwycona i pełna podziwu!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocze. takie prezenty musiały być bardzo miłe i sympatyczne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, musze sama spróbować. Kwiaty mistrz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie obejrzałam filmik z kursem i nie rozumiem jednej rzeczy: czy zamkniecie torebki to dwustronna taśma 3D? A nie rzep? Przcież taśma nie będzie sie łatwo odklejać, może nawet naderwać papier przy otwieraniu torebki...czego Ty użyłaś w tym miejscu? dziekuje za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być rzep, może być magnes. Ja zrobiłam po prostu szlufkę, w który wsuwa się paseczek. Schowałam ją pod napisem.

      Usuń
    2. Cudeńka, przepiękne!!! I w jakiej szałowej kolorystyce, napatrzeć się nie można! Dziękuję za link do kursiku, skorzystam na pewno!

      Usuń
  9. Boskie są te torebusie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy drobiazg, przepiekne kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...