Translate

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Box z perełkami

Ślubny exploding box z tortem...


...tym razem pełen róż i perełek.Okrągłe serwetki wycięłam oczywiście wykrojnikiem Marianne D CR1201.


Oprócz ślicznych różowych sweethearts blossoms dodałam róże w dwóch rozmiarach i małe pączki róż.



Dodatkowo tort ozdobiłam taśmą z perełek, moim zdaniem wygląda to świetnie ;)




Materiały z Wild Orchid Crafts:
Baby pink/pink sweetheart blossom MKX-280
MIXED COLOUR OPEN ROSES 20mm MKX-680
MIXED MULBERRY PAPER OPEN ROSES - ⅜" (10mm) MKX-305
MIXED PINK MULBERRY PAPER ROSEBUDS ⅛" (4mm) MKX-252
2.2 Yards (2 METRE) FLAT BACK WHITE PEARL STRING - ⅜" (10mm) MKX-613
WHITE SELF ADHESIVE PEARLS - ⅛" (3mm) MKX-506

Dziękuję za odwiedziny :*

12 komentarzy:

edytta-p pisze...

Połączenie róż i pereł daje niezwykle romantyczny i elegancki efekt. Zachwycają detale :)

a.le kartka pisze...

Śliczne, bardzo eleganckie!

Julies Crafty Creations pisze...

Absolutely stunning, I love that frilly circle on each page, could you let me know what its called and who makes it please
Julie x

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Thank you.
This is doliy die Marianne D CR1201

miszka52 pisze...

Przekopałam (na wszelki wypadek) Twoje kursiki, ale nie znalazłam... Pytam więc - jak tworzysz taki nieskazitelny torcik w środku?
Moje zawsze mają coś nie tak. Brak mi precyzji, na czym - niestety - całokształt wiele traci. Byłabym wdzięczna za wskazówki.

Gibmiss pisze...

Hi Monika
This is stunning so pretty ... Love all the flowers...
A wonderful piece...
Hugs Sylvie xx

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Nie robiłam kursu na tort, bo w sieci jest mnóstwo takich kursów. Znalazłam tutaj http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/06/625-kurs-krok-po-kroku-tort-do.html Ja najpierw robię bazę i używam do niej papieru prążkowanego, który w naturalny sposób wygina się w rulon. Potem gotowy tort oklejam papierem ozdobnym.

miszka52 pisze...

Dzięki :D

DoryScrap pisze...

Great!! Stunning job!

Ewa S. pisze...

Torcik jest wprost obłędny!!! Ja przyznaję, ze trzymam się w większości przypadków tych na bazie kwadratu z racji łatwiejszego wykonania, ale zdecydowanie wolę te okrągłe.

wiola_c pisze...

smakowity box, piękne kwiaty otulają torcik. :)

Ludkasz pisze...

Cudny box:)