Translate

piątek, 10 kwietnia 2015

Pudełko

Duże pudełko na zdjęcia ozdobiłam papierami z kolekcji My Wedding Craft&You Design, użyłam papierów MW 1, MW 2, MW3.


Główną ozdobą pudelka są tekturki z Wycinanki. Kolekcja Pop pasowała mi tu doskonale, bo pudełko będzie zawierało zdjęcia ze ślubu. Śliczne, drobniutkie listki borderów Fantazja uzupełniły kompozycję i dodały całości delikatności. Dodałam też kilka kwiatów z Wild Orchid Crafts, wśród których schował się badzik Pop.




Materiały z Wycinanki:


FINEZJA - dekory

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

Paseczkowa pisze...

Cudeńko!!!

katy pisze...

przepiękne:)

Dobra pisze...

Jest śliczniutkie.

piaseiza pisze...

Bardzo mi się podoba, świetnie wkomponowałaś tekturki z aparatami.

a.le kartka pisze...

Wspaniałe pudełko! tekturki cudnie zdobią całość.

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Piękna pamiątka ...

artiza pisze...

cudeńko...niesamowicie piękne

OriBella pisze...

Ślicznie ozdobiłaś pudełko, bardzo mi się podoba:)

Ewa S. pisze...

Przepięknie oprawiona fotografia, rewelacyjnie skomponowane elementy!!!

wiola_c pisze...

otrzymać fotografie w takim pięknym pudełku to dopiero radość. :)