Translate

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Bardzo mini...

...albumik zrobił mi się ostatnio ;) Bez sprężyny mierzy 7,5 x 10,5 cm. Do jego ozdobienia użyłam tekturek z Wycinanki, głównie z kolekcji POP.


Bazę albumiku wycięłam z beermaty, którą zabezpieczona była przesyłka z Wycinanki. Okleiłam ją papierem czerpanym. Aby trochę ożywić turkusowy papier użyłam maski American dreams, którą pokryłam pastą strukturalną. Potem dodałam tagi i rozcięte na elementy tło POP. Po ułożeniu kompozycji kwiatowej (kwiaty oczywiście z Wild Orchid Crafts) dodałam listki Finezja. Jeszcze tylko badzik POP, kilka kryształków Marianne D JU0938, garść mikrokulek, parę kropli turkusowej mgiełki i białego splasha i gotowe.




Z tyłu albumiku  lepiej widać gwiazdki z maski American dreams. Dodałam tam też jeden z aparatów POP.


Wewnątrz albumiku zmieściło się mnóstwo zdjęć z ubiegłorocznej wyprawy na lubelski Festiwal Sztukmistrzów. Skleiłam je ze sobą. Są malutkie, więc nie potrzebują dodatkowego wzmocnienia i usztywnienia.



Materiały z Wycinanki:




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam nareszcie wiosennie!

9 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny!

Aga pisze...

cudna karteczka

zofiko pisze...

Piękna praca i cudne kwiaty! Pozdrawiam.

a.le kartka pisze...

Cudny maluszek :-)

Klaudia/Kszp pisze...

jaki piękny :))

Aggie pisze...

Super! Piękna kolorystyka!

ollart pisze...

cudowny;)

wiola_c pisze...

śliczny, będzie świetną pamiątką i z przyjemnością nie raz wrócicie do jego oglądania. :)

Ewa S. pisze...

Ależ cudny drobiażdżek!!!