Translate

piątek, 16 stycznia 2015

Whooo loves me?

Wciąż nie mogę się uwolnić od wycinanek z Wycinanki i delikatnych, stonowanych kolorów, dlatego w tych klimatach zrobiłam mały notesik z sercami i zakochaną sową w roli głównej.


Użyłam drobniutkich, wycinankowych serduszek z Wycinanki, które musnęłam białym gessem. Wśród kwiatów z Wild Orchid Crafts dumnie siedzi zakochana sowa ze sklejki.  Pomalowałam ją na biało gessem, pokryłam gel medium i obsypałam mikrokulkami. Beżowy papier pochodzi z kolekcji Tea Time Craft&You Design.


Drugą sowę również potraktowałam gessem i mikrokulkami, założyłam jej grubaśne okulary z kaboszonów i zrobiłam z niej breloczek do kluczy. Sklejka jest na tyle gruba, że mogłam ostrożnie wkręcić w nią mały haczyk mocujący sowę do breloczka.


Wisiorek ozdobiłam jednym z małych obrazków z papieru  Tea Time, pokryłam gel medium i posypałam mikrokulkami.


Dziękuję za odwiedziny i wszystkie miłe słowa, jakie zostawiacie :* Życzę udanego weekendu!

20 komentarzy:

wiola_c pisze...

sówka śliczna a przyklejenie jej na delikatnych papierach i na tle serduszek sprawia, ze jest jeszcze bardziej urocza.
Pomysł z brelokiem genialny!! :)

noomiy pisze...

Śliczna! :)

betina pisze...

Zawalisty brelok :)

mosia pisze...

Notes śliczny! Ale brelok z sówką jest fantastyczny!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Jak zwykle cuda !!!!

Eliza Art pisze...

Wykonałaś swoja pracę elegancko , delikatnie i pięknie. Pozdrawiam

a.le kartka pisze...

Notesik uroczy a sowa z breloczka zajrzala mi w oczy przez swoje odlotowe okulary i przepadlam :-)

Nowe Love Papierowe pisze...

Monika pięknie! !!

Lady E pisze...

Moniu cudny notes o bryloczku nie wspomnę! Piękne delikatne kolory! Pozdrawiam :)

Becia scrapuje pisze...

Pięknie, lekko i delikatnie a na dodatek pomysłowo :) Podziwiam!!!

iluszka pisze...

Nie mogę się napatrzeć!!!

Blankina pisze...

So pretty !!
Hugs Blankina

Vertigo Art pisze...

nie tylko sówka się zakochała :) urzekł mnie ten breloczek :)

krystynas pisze...

Notes przepiękny, ale breloczek jest genialny.

Unknown pisze...

Jakie piękne :)

LiOnka pisze...

zachwycające są Twoje prace!:)

OriBella pisze...

Piękne to wszystko i niepowtarzalne:)

Ola (Ikemo) pisze...

Kapitalny pomysł, a wykonanie jak zwykle zachwyca!

cyga pisze...

Uroczy notesik i breloczek a z ręki powróżyć można.

Ewa S. pisze...

Ależ to zachwycające pomysły!!!