Translate

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Przyborniki

Początek nowego roku to świetny moment na porządkowanie biurka. Dzisiaj pokażę Wam przyborniki na kredki i pędzle, które zrobiłam z puszek po orzeszkach.


Oba okleiłam papierem czerpanym i ozdobiłam kwiatami z Wild Orchid Crafts. Pierwszy jest pojedynczy, biało-kremowy z odrobiną koloru, którego dodały pęczki niezapominajek. Użyłam białych róż trellis, magnolii, małych różyczek i pięknie tłoczonych listków.


Metalową ozdobę pomalowałam gessem i przykleiłam kilka mikrokulek.


Drugi przybornik składa się z trzech części. Użyłam podobnych kwiatów, co przy pierwszym. Kolorowy dodatek to cudne, delikatne, turkusowe kwiaty jabłoni.


Na górze przykleiłam malutkie, białe różyczki w dwóch rozmiarach 10 i 15mm, uwielbiam je. Dodają pracom delikatności i naturalnego wyglądu.




Oba przyborniki wyglądają następująco:


Materiały z Wild Orchid Crafts:




Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

20 komentarzy:

Arleta pisze...

prześliczne

betina pisze...

Świetny trojaczek. Taki bardzo romantyczny :)))

Chimera pisze...

Ale boskie!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Ale piękne, romantyczne, delikatne, jak z bajki...

OriBella pisze...

Piękne oba:)

a.le kartka pisze...

Cacuszka!

GosiaMachynia pisze...

Piękności !!!

Eliza Art pisze...

Cudownie przyozdobiłaś swoje pudełeczka, teraz wszyscy mogą Ci pozazdrościć takich pięknych przyborników. Pozdrawiam

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczne i tak cudownie ukwiecone :)

el pisze...

extra idę po orzeszki

MargoLa pisze...

Fajny pomysł na organizację. Na pewno świetnie się prezentują na biurku :D

iluszka pisze...

Przepiękne!!!

Becia scrapuje pisze...

Piękne, delikatne...dodadzą uroku każdemu biurku :) Mam słoiczki, stoją i czekają na swą kolej, dziś mnie natchnęłaś więc chyba coś z nich powstanie ;)))

Kasia Udalska pisze...

O rany, jakie cudowne!! Zapragnęłam takie mieć, tylko chyba nie potrafię takich wykonać :( ale mogę się przynajmniej u Ciebie pozachwycać :)

Mihaela pisze...

Very beautiful work, Monia!

Unknown pisze...

Można coś z niczego? Można :-) Piękne i inspirujące :-)

clos pisze...

śliczne :)

wiola_c pisze...

Cudne przyborniki. Śliczne kompozycje kwiatowe. Będą cieszyć oczy :)

Decu Style pisze...

Genialne i piękne!

Ewa S. pisze...

Niesamowicie piękny domek dla zwykłych ołówków - bomba!!!