Translate

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Na niebiesko

Pudełko na zdjęcia ze chrztu ozdobiłam cudnymi różami z Wild Orchid Crafts. Użyłam ślicznych różyczek cottage, biało-niebieskich i niebieskich, dodałam białe różyczki w dwóch rozmiarach i małe, niebieskie różane pączki.



Oprócz listków wyciętych wykrojnikiem Marianne D LR0138, dodałam też białe, różane listki. Podoba mi się ich tłoczona powierzchnia, a biały kolor dodaje całej kompozycji delikatności. Tu i ówdzie przykleiłam też die-cuty z Wycinanki, które przycięłam do mniejszych rozmiarów i pomalowałam na biało gessem.


Serce wycięłam Marianne D CR1225. Po obu stronach przykleiłam paseczki wycięte jednym z nowych, styczniowych tagów Marianne D CR1299.


Materiały z Wild Orchid Crafts:

Blue Tone MulberryPaper Rosebuds ⅛" (4mm)
White Mulberry PaperOpen Roses 10mm
Louvre Borders CutoutSet 

Dziękuję za odwiedziny i życzę udanego dnia :)  

15 komentarzy:

Lady E pisze...

Moniu u Ciebie cudnie jak zawsze! Piękne bukieciki zrobiłaś :)

mosia pisze...

Ależ przepiękne!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna praca i jak pięknie ukwiecona!!!!

zmorka pisze...

Kompozycja z kwiatków urzekająca :)

el pisze...

przepiekna praca

GosiaMachynia pisze...

Ale cudowne :)) Absolutnie fantasyczna, kompozycja kwiatowa magiczna :))) Uwielbiam prace ze zdjęciami :))

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Przepiękne :)

dokaem pisze...

CUDNE pudełko!!

Malgodia pisze...

Jest cudne!

a.le kartka pisze...

Pudełko fanastyczne! Zdjęcie maleństwa i cudne kompozycje kwiatowe wyglądają przepięknie!

papinou87 pisze...

magnifique bravo bravo A+ bises

krystynas pisze...

Cudowne pudełko, przyciaga uwagę. A kompozycja kwiatowa mnie zachwyciła.
Pozdrawiam

cyga pisze...

Śliczny maluszek w ślicznej oprawie.

wiola_c pisze...

urocze zdjęcie a ty dodatkowo podkreśliłaś jego piękno śliczną kompozycją. :)

Ewa S. pisze...

Przecudnie ułożone kwiaty!!!