Translate

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Dziękuję

Dzisiaj mam dla Was kartkę pełną pięknych kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Największe róże to przepiękne trellis roses, moje ukochane, spójrzcie tylko - są absolutnie idealne. Dodałam do nich mniejsze róże i hortensje, które wypełniają kompozycję oraz białe różyczki w dwóch rozmiarach. Różowe i różowo-białe róże wybrałam z zestawu różnokolorowego. Te zestawy są świetne - z jednego można zrobić kartki w zupełnie różnych kolorach.


Czy wiecie, że w Wild Orchid Crafts wciąż trwa promocja? Można kupić te cudne kwiaty aż 15% taniej. 


Piękna, warstwowa rameczka z Wycinanki dodała elegancji tej dość swobodnej kompozycji. Kolejne warstwy pomalowałam kontrastowymi kolorami. Napis oczywiście od Rosy Owl.


Materiały z Wild Orchid Crafts:



Czy wiecie, że w sobotę mija piąta rocznica założenia mojego bloga? Co powiecie na jakąś małą niespodziankę z tej okazji?

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

Justyna pisze...

Wooouw! Subtelna i piekna! I te kwiaty... hmmm boskie... Pozdrawiam.

Peninia / Gosia pisze...

Wspaniała karteczka:)

Nitki Ariadny pisze...

Ach, te kwiaty są przepiękne! Cudna karteczka:)

Unknown pisze...

Śliczna, taka delikatna ! :)
Pozdrawiam http://adtadtadta.blogspot.com/

betina pisze...

Cudna - delikatna , subtelna i bardzo wymowna.
Świetnie dopasowałaś warstwowaną ramkę do napisu :D

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ramka idealnie wpasowana w całość kompozycji. Kwiaty oczywiście, że piękne ale dla mnie te robione Twoją ręką są najpiękniejsze na świecie :-)

Ludkasz pisze...

Pięknie:)

a.le kartka pisze...

Kwiaty cudne i przepiękna kartka! Bardzo podoba mi się sposób w jaki "potraktowałaś" warstwową ramkę:))

W Szczerym Polu pisze...

Zajrzałam przypadkiem ...... jest pięknie i kolorowo.Ja tu zostaję:) Pozdrawiam. Ania

W Szczerym Polu pisze...

Zajrzałam przypadkiem ...... jest pięknie i kolorowo.Ja tu zostaję:) Pozdrawiam. Ania

dokaem pisze...

Jak zwykle - nieustająco zachwycona jestem!!!

GosiaMachynia pisze...

Wow cudna faktycznie rameczka warstwowa nadała fajny efekt :))

Ewa S. pisze...

Uwielbiam Moniu sposób w jaki łączysz poszczególne elementy z bazą - u Ciebie zawsze wszystko tak cudnie lekko "unosi się w powietrzu!!!

mazionta pisze...

Piękna karteczka

Arleta pisze...

prześliczna

Unknown pisze...

Świetnie wygląda to cieniowanie które uzyskałaś dając ciemniejszą scrapke ramkę pod białą. . . Ślicznie :-)

wiola_c pisze...

Och jaka delikatna i piękna. Śliczne podziękowania. :)
Jak ten czas leci, to już pięć lat!! Życzę Ci byś zachwycała nas jeszcze kolejne lata, by starczyło Ci czasu na wszystkie Twoje piękne projekty. :*