Translate

wtorek, 13 stycznia 2015

Drewniana

Zapraszam na Wyzwanie nr 5 Muchi Creativiti, wyzwanie drewniane ;) Należy zrobić pracę z widocznym motywem drzewa lub drewna - papierem o wzorze drewna, drewnianym guzikiem itp. Warto powalczyć, do wygrania piękny zestaw papierów



Moja interpretacja to kartka z papierem w deski Country Home Marianne D, pod którym schował się papier w różyczki French Roses.


Użyłam również cudnych kwiatów z Wild Orchid Crafts. Najbardziej widać piękne trellis roses, ale użyłam też większych i mniejszych różanych pączków..




Pod różami schował się żywiczny zegar Primy i zegar Marianne D CR1234. Różane listki wycięłam wykrojnikiem od Rosy Owl.


Zapraszamy do wspólnej zabawy :)

13 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczna karteczka. Lubie motyw desek!

Unknown pisze...

Jest na prawdę cudowna! Powodzenia w wyzwaniu!

Vertigo Art pisze...

oszałamiająca jak zawsze! :) trzymam kciuki za wyzwanie!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dziękuję :)
Dziewczyny, ja nie borę udziału w wyzwaniu, tylko zapraszam do niego Was ;)

a.le kartka pisze...

Piękna inspiracja!

Marleen pisze...

I love Monika!!
Regards, Marleen

Ewa S. pisze...

Nie wiem, czy już pisałam, że uwielbiam zegarki w scrapowych pracach. Ten Moniu zachwyca mnie swoją delikatnością, idealnym skomponowaniem z kwiatami, no i jeszcze ten papier w deski... !!! Jeszcze nie "robiłam w drewnie", chyba czas po nie sięgnąć, bo to bardzo interesujący motyw na papierze.

Elise pisze...

Hi Monika!! OOoh I think I'm in love! How absolutely GORGEOUS .. filled with such STUNNING details! Love Love Love it!

Big Hugs,
Elise

Wanda pisze...

wow ! dech mi zaparło cudna karteczka :)

papinou87 pisze...

WOUAH SUPERBE TA CARTE BRAVO a+
http://carinne87creas.canalblog.com

dokaem pisze...

Piękności romantyczne....

ewarost pisze...

Podpisuję się pod komentarzami :) i Pozdrawiam :)

wiola_c pisze...

cudna karteczka i dodatkowo podziałała na mnie trochę refleksyjnie, pewnie przez ten zegar. Śliczna kompozycja. :)