Translate

piątek, 23 stycznia 2015

Dla babci i dziadków

Dzień babci i dziadka już za nami, w tym roku dla dziadków zrobiłam dwa mini-albumy ze zdjęciami wnuków. Ozdobiłam je papierami Craft&You Design.


Kwiecisty album ozdobiłam obydwoma stronami papieru My Home Garden 06, w ramce widać papier My Wedding 2. Cudne kwiaty oczywiście pochodzą z Wild Orchid Crafts, a rameczka z Wycinanki.


Drugi to album dla dziadka, więc odpuściłam sobie kwiaty i użyłam mnóstwo primowego żelastwa. Kraciasty papier to Tea Time 04, niebiesko-zielony i zielony wycięłam z arkusza My Home Garden 01.


Szewrony wycięłam wykrojnikiem Marianne D DF3407, użyłam też fragmentu wycinanki z nowego wykrojnika Marianne D LR0342 - to ta siateczka na dole albumu.


Wewnątrz oczywiście zdjęcia wnuków :)


Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

24 komentarze:

mosia pisze...

Extra albumy!

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

Hi Monica, two beautiful albums. A bold one and a romantic one, I think you did a great job on both, my compliments. The grandparents will love it.
Have a nice weekend,
greetings Miranda

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

O łał! Ten z kompozycją kwiatów uwielbiam za kwiaty, ale ten dla dziadka, wymiata cudnymi dodatkami, ślicznie zgranymi ze sobą :)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Wszystko jak zwykle bardzo gustownie dopasowane, piękne kolorystycznie i pomysłowe. Śliczne te narożniki przy kwiatowej kartce.🐸

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Znaczy albumiku :-)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Znaczy albumiku :-)

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Wszystko jak zwykle bardzo gustownie dopasowane, piękne kolorystycznie i pomysłowe. Śliczne te narożniki przy kwiatowej kartce.🐸

Stay True To God pisze...

Awesome mini albums!! Perfect for Grandma & Grandpa!! You are great at both masculine & feminine styles!!! :)

a.le kartka pisze...

Fioetowy jest przepiękny! Ale zielony podziwam nie mniej - ta męska wersja jest super!

Klaudia/Kszp pisze...

Cudne oba, uwielbiam :)

Arleta pisze...

fantastyczne

cyga pisze...

Bukiety z kwiatów jak i bukiety z żelastwa wychodzą Ci pięknie. Świetny pomysł.

Mihaela pisze...

So beautiful, love all details!!!

wiola_c pisze...

Rewelacja. świetny pomysł i mistrzowskie wykonanie. :)

ewarost pisze...

Wspaniałe, takie klasyczne retro :) a w środku piękne fotki... cudny upominek :)

Magdalena Deberny pisze...

Monika BOSKIE!! Oba!! Każdy z osobna mnie zachwycił :)

GosiaMachynia pisze...

Ale cudne !!!!

dokaem pisze...

CUDOOO!!

Monika pisze...

Wspaniałe albumy a zwłaszcza dla dziadka , cudny klimat

dagmarakos.blogspot.com pisze...

Cuda wyprawiasz, wspaniała męska kompozycja, a wykonanie jak to u Ciebie full profeska :)

Joasiaam pisze...

Cudne!

Dobra pisze...

Niesamowicie piękne prace.

Linda pisze...

Very beautiful!!! :)

Ewa S. pisze...

W jednej 100% kobiecości w drugiej 100% męskości - są idealne!!!