Translate

sobota, 15 listopada 2014

Zimowe wyzwanie

Czas na kolejne wyzwanie na blogu Marianne`s Design Divas, tym razem temat to ZIMA.
Kartka zimowa, czyli oczywiście również świąteczna i taka jest właśnie moja interpretacja:


Zrobiłam  kartkę typu tent, wewnątrz powiesiłam ślicznego aniołka Marianne D CR1295, którego wycięłam ze złotego kartonika z opakowania czekoladek ;)  Dodałam moje poinsecje Marianne D LR0122 wycięte z bordowego papieru czerpanego i uformowane na mokro. Kompozycję uzupełniły gałązki świerku Marianne D LR0181 i gałązki ostrokrzewu Marianne D LR0244. Wycięłam je z zielonego papieru czerpanego i odrobinę potuszowałam. Papier na zewnątrz kartki pochodzi z zestawu Marianne D Christmas Wishes, a wewnątrz to Arctic Winter.




Zapraszamy do wspólnej zabawy, jak zwykle nagroda jest świetna. Pamiętajcie tylko, że trzeba użyć minimum trzech produktów Marianne Design.

22 komentarze:

adablog14 pisze...

CHE MERAVIGLIA !!!...molto molto molto bello mia cara Monia...un bacio Ada

Dr Sonia S V pisze...

What a beautiful card...I love the red berries and the aperture style
Cheers
Dr Sonia
Cards Crafts Kids Projects

Eliza Art pisze...

Jaka piękna. Czerwień zachwyca. Pozdrawiam

dokaem pisze...

Cudna! Bardzo, bardzo świąteczna!

edytta-p pisze...

Karteczka jest zachwycająca, jednocześnie delikatna i bogata, a przede wszystkim bije z niej świąteczne ciepło :)

ewinka Nowa pisze...

Pięknie się tu komponują te oszronione kulki :-))) Aniołek w okienku dzięki czerwonej obwódce jest dobrze widoczny :-))) Śliczna,świąteczna kartka !!!

wiola_c pisze...

Piękna jest, bardzo świąteczna i zimowa. :)

krystynas pisze...

Piękna i wyjątkowa świąteczna inspiracja.
Jeszcze kilka dni temu zastanawiałam się nad tym wykrojnikiem aniołka, a teraz żałuję że go jednak nie kupiłam ...

Joanna Wiśniewska pisze...

Bardzo ladna :)

OK pisze...

ВОСТОРГ!

szepty serca pisze...

przecudna to mało powiedziane!!!!!

Танюша pisze...

Красиво,празднично, нарядно!

Elise pisze...

Wowwww Monia! Your card is a true masterpiece! Absolutely BREATHTAKING with all your AMAZING details! Love Love Love it!

Big Hugs,
Elise

anice pisze...

Very beautiful

Malgodia pisze...

Piękna, bogata, radosna kartka :)

Klaudia/Kszp pisze...

uwielbiam <3

OriBella pisze...

Piękne, świąteczne klimaty:)

Anonimowy pisze...

Fantastyczna, oryginalna świąteczna kartka :) Napatrzeć się nie mogę :)

Blue-Anna pisze...

Wspaniała!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Moni przepiękna - tak piękna, że sama nabrałam ochoty na ten typ kartki i to wyzwanie i już się zgłosiłam :-)
Pozdrawiam i dzięki za inspirację.

Karen pisze...

This is exquisite! What a stunning design, filled with such heavenly beauty! Gorgeous creation! :o)

Hugs and blessings,
Karen

Ewa S. pisze...

Ale boska, jak cudownie "rozsypałaś" na niej ozdoby Moniu!!!