Translate

poniedziałek, 17 listopada 2014

Wakacyjne wspomnienia

Na przekór jesiennej pogodzie zrobiłam mini-album ze zdjęciami z jednej z wakacyjnych, szalonych sesji. Ozdobiłam go masą cudownych kwiatów z Wild Orchid Crafts i wyszedł mi pękaty, kwiatowy hamburgerek ;)


Bazę albumy wycięłam sama wykrojnikami kółka Nesting, okleiłam go papierami Piątku 13, które idealnie pasowały do szalonych zdjęć. Użyłam też jednej z ulubionych serwetek Koronka II Prima.



Wszystkie piękne kwiaty, jakich użyłam pochodzą z mojego ulubionego kwiatkowego sklepu - Wild Orchid Crafts. Kolory kwiatów dopasowałam do papierów, użyłam głównie białych i miętowych kwiatów. Nie wiem, czy wiecie, ale w WOC można od niedawna kupić tekturki z naszej rodzimej Wycinanki. Do wykonania albumu użyłam również jednego z tekturkowych zestawów zawijasków Louvre Borders, które pomalowałam białym Splashem z 13Arts.



Cudnych, miętowych, 35mm hortensji używałam  w sposób, jakiego nauczyłam się od Olgi Heldwein - zastąpiły listki i doskonale wypełniły kompozycję. Kompozycję tworzyły stokrotki, kwiaty jabłoni, kwiaty wiśni i małe sweethearts.



Dodałam też perełki i muszelki, które znalazłam na plaży, listki wycięte z kalki i trochę gazy.




Materiały z Wild Orchid Crafts:
White Mulberry Paper Magnolias 
Mixed Green Tone Hydrangrea Blooms
 
Mam nadzieję, że mój wakacyjny albumik rozgrzał Was troszeczkę ;) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Wegetarianski ten hamburgerek ;-))) piękny album, a w chłodne, jesienne dni szczególnie miło ogląda się takie prace pełne koloru i lata :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała pamiątka!!

Olga Butrimova pisze...

Очень красивый!

bolletjelucky.blogspot.com pisze...

What a gorgeous little album did you make Monia..wauw.
Greetings Miranda

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekny!

a.le kartka pisze...

Kolory i sama forma albumiku swietne! Całość radosna i bardzo w wakacyjnym klimacie:-) Miło będzie wspominać.

wiola_c pisze...

jakie piękne minki, a kala śliczna oprawa. :D

Czarna dama pisze...

Cudny albumik zrobiłaś, będzie wspaniałą pamiątką na lata. A kolorki są rewelacyjne, no i fajne Wasze minki :)

Selennea pisze...

Urocze cudeńko wyszło :D

artiza pisze...

fantastyczne...a RODZINKA CUDNA:)

Unknown pisze...

wow :) te kwiaty rzeczywiście są piękne :) będziecie mieli z rodzinką świetną pamiątkę! :)

Karen pisze...

This is absolutely spectacular! I left you bloggie love on WOC but wanted to flutter by here... I love every gorgeous inch of this creation! Beautifully crafted and sweet pictures! :o)

Hugs and blessings,
Karen

dagmarakos.blogspot.com pisze...

wspaniały! nie moge się napatrzeć :) Ja też na przekór pogodzie, mam w zanadrzu albumik ze zdjęciami wakacyjnymi ;)

Ewa S. pisze...

Cudownie radosny, ciepły, słoneczny albumik!!!