Translate

czwartek, 6 listopada 2014

Kwiecisty albumik

Dzisiaj mam dla Was mini albumik, który zrobiłam już we wrześniu, ale jeszcze nie zdążyłam pokazać. Jest soczysty, pełny kolorów,  kwiatów i zdjęć mojej córki z tegorocznych wakacji. Format nietypowy, polubiłam takie prostokątne albumy, a dodatków jak zwykle napakowałam tyle, że album się nie domyka ;) Tak więc zapraszam do oglądania :)


Zielone hortensje upychałam na sposób Olgi Heldwein.




Soczyste papiery pochodzą z jednej kolekcji Piątku 13.







Materiały ze Scrap&Art:
Hello Pastel - Taśma Prima
Zamki z napisami I - Junkyard Findings Prima
ATC 3x4 - Instascrap Prima
Captured - Journaling Cards We R Memory Keepers
Hello Pastel Białe - Kwiaty z materiału na druciku Prima
Biały - Papierowe Kwiatki Prima
Ingvild Bolme Audrey Białe - Papierowe Kwiatki Prima
Papierowy Bukiet - Wishful Thinking Prima
Seashore- Shellfish - Papierowe Kwiaty Prima
Ramki Ingvild Bolme - Żywiczne Prima
Antyczna Biel Ramki i Serce - Żywiczne Prima
Seashore - Kryształki Say it in Crystals Prima
Free Spirit Say It In - Kryształki Prima
Koronka II wykrojnik Prima
Drobne Różyczki Białe - 100 szt Prima
zielone hortensje Prima
Ekstra Duży dziurkacz - Listki Martha Stewart 
Bindownica the Cinch 2 - Okrągłe Dziurki

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :* Życzę Wam miłego dnia :) 

15 komentarzy:

Ilona Zbieg pisze...

pierwsza ;)

Ilona Zbieg pisze...

a na serio - śliczny - bardzo świetne kolory - energetyczny i wesoły :) i świetne szczegóły. ja bym taką ilość kwiatków użyła do 10 prac;)

Magdalena Deberny pisze...

Cudny jest :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały!!

Joanna Wiśniewska pisze...

Wspanialy. Pieknie Zuzia wyglada :) i Ty razem z Zuzia :)

Maartje pisze...

I like the colors and flowers in your album! Wonderful!

Cameliowekarty pisze...

cudne kolorki, takie letnie, soczyste jak świeże owoce :) piękny albumik :)

a.le kartka pisze...

Sliczny album! Tryska energią, kolorami i oczywiście kwiatami:-) Każda strona dopieszczona.

joyanna pisze...

świetny jest

Kasia Udalska pisze...

Piękny, radosny i energetyczny albumik! Podoba mi się połączenie mocnych kolorów z delikatnymi serwetkami i kompozycjami kwiatowymi, super!

Anonimowy pisze...

What a gorgeous book, just love the colours, nicely done
Hugs Julie P

wiola_c pisze...

świetny jest. Pełen soczystych kolorów i bardzo radosny. :)

Lady E pisze...

Moniu cudowny albumik!!! Zachwycajacy ;)

dagala pisze...

fantastyczny, cudne kolorki i kompozycje

Ewa S. pisze...

Fantastycznie energetyczny, radosny, z rewelacyjna kolorystyka i cudnie wkomponowanymi kwiatkami!!!