Translate

niedziela, 23 listopada 2014

Ciepło i świątecznie

Czy wspominałam, że polubiłam tworzenie mini-albumów? Bardzo to polubiłam, dlatego dzisiaj mam dla Was kolejny, szybki i prosty, który powstał w dwa wieczory. Tym razem użyłam zdjęć mojej rodziny z poprzednich świąt, które połączyłam z pięknymi papierami z kolekcji Craft&You Design Christmas Story. Użyłam miksu tekturek świątecznych, jakie znalazłam w szufladzie, wszystkie tekturki pomalowałam na złoto mgiełką 13arts i potuszowałam ich brzegi na czerwono. Dodałam mnóstwo złotych i czerwonych kulek, piękne magnolie z WOC i moje poinsecje Marianne D LR0122 wycięte z bordowego papieru czerpanego i zielonego papieru czerpanego i uformowane na mokro. Kompozycję uzupełniły gałązki świerku Marianne D LR0181, wycięłam je z zielonego papieru czerpanego i odrobinę potuszowałam. Dodałam też gałązki ostrokrzewu Marianne D LR0244, które wycinałam z resztek papierów Christmas Story.


Oprócz dodatków, które wymieniłam okładkę zdobi również duża gałązka świerku, którą wycięłam z jednego z papierów z kolekcji Christmas Story, połówka serwetki wycięta z papieru My Wedding 7 oraz pomalowany na złoto żywiczny zegar Primy.


Wszystkie strony mają podobny układ, różnią się tekturkami i zdjęciami.




Znalazło się też miejsce na zdjęcie mniej typowego członka naszej rodziny ;)





Całość wyszła tak pękata, że nie objęły jej żadne kółka ani sprężyny, więc musiałam użyć sznurka, który przewlokłam przez zabezpieczone nitami dziurki.


Uwielbiam ciepły klimat kolekcji Christmas Story, to są moje ukochane świąteczne kolory.

Materiały Craft&You Design:
Christmas Story 01
Christmas Story 02,
Christmas Story 03,
Christmas Story 06,
Vintage Time 02,
My Wedding 07

Moja praca leci na wyzwania:
Crafting Musketeers Anything But a Card,
Hiding In My Craft Room Any Holiday,
That Craft Place Anything Goes ,
Memas Crafts Anything Goes,
Crafts Galore Anything Goes.
 
Dziękuję za odwiedziny i każde cenne, miłe słowo, jakie zostawiacie :* Pozdrawiam!

24 komentarze:

Wanda pisze...

wow fantastyczny album cudnie wkomponowane zdjęcia, dodatki i kolorystyka idealnie dobrane:)

Joasiaam pisze...

Piękny!!!

Aggie pisze...

Świetny album! Piękna kolorystyka, ciekawy układ, super kompozycja :)

malwinkowo-scrap pisze...

cuuudny:).

betina pisze...

Co jedna stronka Twojego albumiku, to piękniejsza :)

Czarna dama pisze...

Gdy to opisujesz to się wydaje być takie proste, a ja bym siedząc przez miesiąc nie wyczarowała takiego cudeńka jak Twoje, piękny album :)

artiza pisze...

cudeńko:)

Eliza Art pisze...

Efekt jest zachwycający. Pozdrawiam

SD pooja pisze...

Its Gorgeous !! What a lovely family you have :)

a.le kartka pisze...

Cudny!!! Niby mini album ale z jakim rozmachem i fantazją ozdobiony:)
Zdjęcie z chomiczkiem kapitalne.

OriBella pisze...

Piękny album, wykonany z fantazją, wyczuciem smaku, no i jaka cudna pamiątka:)

wiola_c pisze...

Piękną świąteczną opowieść wyczarowały Twoje zdolne rączki. Śliczny album, ciepły i rodzinny. :D

Nowe Love Papierowe pisze...

Jest bajeczny !!!

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ojj jak cudnie !!!

Studio Hello! pisze...

Przepiękny ;) Chciałabym móc kiedyś zrobić coś takiego dla swojej rodziny.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna pamiątka!!

krystynas pisze...

Album cudowny - urzeka świątecznym ciepłem.

Mema's Crafts pisze...

Very nice mini album. I love your floral arrangement and the colors are the best. This is one of those WOW creations! Thanks for sharing with us at Mema's Crafts. Good luck in the challenge and we hope you play with us often.

Sue's Paper Crafts pisze...

Beautiful album, great papers, pictures and accents.

Sue
http://suek86401.blogspot.com/

Daria pisze...

Very nice mini-album! The embellishment is just perfect on every side! I just have to try to make one of this! Thank you for joining the Crafts Galore Encore Anything Goes November Challenge/DT Call! (Please add DT to your entry if you wish to be considered for our DT!) Hope to see you again! Good luck!

Daria

PennyRae's Mandala Creation's pisze...

Lovely Mini Album. Thanks for joining us at Mema's Crafts. PenyRae DT

Fran pisze...

Looks fab , thank you for joining us over at the Crafting Musketeers this month , Fran (DT) xx

KIDZIA pisze...

Rewelacyjny, piękne zdjęcia wymagają wyjątkowej oprawy, a Twoja oprawa jest bardziej niż wyjątkowa. Cudowności :)

Ewa S. pisze...

Wyrażam swój absolutnie OGROMNY zachwyt!!!