Translate

piątek, 7 listopada 2014

Chłopięce

Wczoraj zasypałam Was kwiatami, więc dziś dla równowagi coś bez kwiatków - dwa chłopięce bony na sesje zdjęciowe.


Pierwszy w klimatach morskich, mam nadzieję, że widać, że nie jest płaski ;)



Drugi strażacki, z obrazkiem dołączonym do czasopisma "Making Cards", do którego dodałam papiery z Galerii Rae.



Chciałam się też z Wami podzielić moją radością - zostałam Featured Stamper tego tygodnia na forum Splitcoaststampers :) To naprawdę wspaniałe uczucie zobaczyć tak wiele miłych słów i tyle pięknych prac zainspirowanych moimi :)



Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam wspaniałego weekendu :)

9 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Ale fajowe :-)

vena7 pisze...

Piękne.

wiola_c pisze...

Ale super!! :)

cyga pisze...

Bardzo ładne kartki, ja też zakupiłam papier z MK na zaporoszenia dla mojego Stasia

dokaem pisze...

Świetne zaproszenia!

Cameliowekarty pisze...

fajowe karteluszki:)

edytta-p pisze...

Cudne kartki, klimaty morskie - moje ulubione :)

Ewa S. pisze...

Extra są, ze świetnym pomysłem!!!

el pisze...

nie dziwi mnie to ... cuda tworzysz