Translate

poniedziałek, 20 października 2014

Czekoladki na dzień nauczyciela

Z okazji Dnia nauczyciela zrobiłam ozdobne opakowania na czekoladki, ozdobione papierami Craft&You Design.


Serca wycięłam wykrojnikiem Marianne D LR0299 z małych papierów, a resztę pudełka ozdobiłam odpowiadającym im dużymi papierami. Kremowe papiery to My Wedding 4 i mały pad My Wedding.


Zielone to Vintage Time 5 i mały pad Vintage Time.


Kompozycje kwiatowe zrobiłam z kwiatów z Wild Orchid Crafts: cudnych magnolii, różyczek, sweethearts czerwonych i fioletowych. Dodałam listki wycięte wykrojnikami Rosy Owl - ażurowe i listki róży oraz elementy z masy clay Marthy Stewart z gałązki i zawijaski. Czerwony i fioletowy papier to papiery czerpane.


Pod sercami schowałam życzenia.


Dziękuję za odwiedziny, życzę Wam miłego dnia :)

11 komentarzy:

Ewa Hudzik Zielonaliszka pisze...

Cudniaste!! Super pomysł z tymi ukrytymi życzeniami na pudełkach :-)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudne te opakowania Ci wyszły!!

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Opakowania oczywiście piękne, ale pomysł życzeń ukrytych w sercach jest fantastyczny!

cyga pisze...

Bardzo eleganckie pudełeczka.

Paseczkowa pisze...

Jak zawsze pelne elegancji i uroku :-)

edytta-p pisze...

Piękne i eleganckie. Super pomysł z życzeniami pod sercami :)

zmorka pisze...

Śliczne kompozycje z kwiatów :) Oczywiście kartki również :)

Tanja E. pisze...

Uau, you create such a beautiful cards, I love your style, warm regards from Slovenia:))

Ewa S. pisze...

Ależ cudne - fantastyczny pomysł z otwieranym sercem!!!

a.le kartka pisze...

Eleganckie szalenie:-) Super pomysl z życzeniami w otwieranym serduszku.

wiola_c pisze...

Prześliczne opakowania a pomysł z umieszczeniem życzeń pod sercami jest świetny. :))))
Cudna kompozycja z kwiatów w połączeniu z ażurem na sercu bardzo mi się podoba. :)